جزئیات وام پنج میلیونی با وثیقه یارانه

[ad id='39844']

وام پنج میلیونی با وثیقه یارانه

خبرگزاری ایلنا: رییس بانک مرکزی گفت: دریافت وام ۵ میلیون تومانی با وثیقه قرار دادن یارانه امکان‌پذیر است.
وام پنج میلیونی با وثیقه یارانه
ولی الله سیف درباره ابلاغ دستور العمل پرداخت وام بانکی ۵ میلیون تومانی با وثیقه قرار دادن یارانه‌های دریافتی گفت: بله دستورالعمل پرداخت این وام‌ها به بدنه بانکی ابلاغ شده است و بانک‌ها در حال عمل هستند.
وام پنج میلیونی با وثیقه یارانه
او ادامه داد: در گذشته کارت‌های اعتباری ۱۰ میلیونی، ۲۰ میلیونی و ۵۰ میلیونی صادر می‌شد؛ در حال حاضر نیز کارت‌های اعتباری ۵ میلیونی نیز در میان این کارت‌ها قرار داده‌ایم که از طریق وثیقه گذاشتن یارانه بتوان پرداخت وام را  عملیاتی کرد.
وام پنج میلیونی با وثیقه یارانه
این درحالی‌است که پیش از این  مدیر گروه بانکداری اسلامی پژوهشکده پولی‌ و بانکی‌‌ در این‌باره به ایلنا گفته بود: بانک مرکزی بانک‌ها را برای پرداخت وام ۵ میلیونی با وثیقه یارانه نقدی ملزم نکرده است. در صورتی‌که منابع بانک‌ها اجازه دهد طبعا می‌توانند وام را پرداخت کنند اما در شرایط فعلی بانک‌ها منابع لازم برای پرداخت تسهیلات در این حجم وسیع برای افرادی که یارانه دریافت می کنند را ندارند. وام پنج میلیونی با وثیقه یارانه

وام پنج میلیونی با وثیقه یارانه

وام پنج میلیونی با وثیقه یارانه


وام پنج میلیونی با وثیقه یارانه

رییس بانک مرکزی گفت: دریافت وام ۵ میلیون تومانی با وثیقه قرار دادن یارانه امکان‌پذیر است.

ولی الله سیف در گفت‌وگو با ایلنا، درباره ابلاغ دستور العمل پرداخت وام بانکی ۵ میلیون تومانی با وثیقه قرار دادن یارانه‌های دریافتی گفت: بله دستورالعمل پرداخت این وام‌ها به بدنه بانکی ابلاغ شده است و بانک‌ها در حال عمل هستند.

وام پنج میلیونی با وثیقه یارانه وام پنج میلیونی با وثیقه یارانه

او ادامه داد: در گذشته کارت‌های اعتباری ۱۰ میلیونی، ۲۰ میلیونی و ۵۰ میلیونی صادر می‌شد؛ در حال حاضر نیز کارت‌های اعتباری ۵ میلیونی نیز در میان این کارت‌ها قرار داده‌ایم که از طریق وثیقه گذاشتن یارانه بتوان پرداخت وام را  عملیاتی کرد.

وام پنج میلیونی با وثیقه یارانه وام پنج میلیونی با وثیقه یارانه وام پنج میلیونی با وثیقه یارانه

این درحالی‌است که پیش از این  مدیر گروه بانکداری اسلامی پژوهشکده پولی‌ و بانکی‌‌ در این‌باره به ایلنا گفته بود: بانک مرکزی بانک‌ها را برای پرداخت وام ۵ میلیونی با وثیقه یارانه نقدی ملزم نکرده است. در صورتی‌که منابع بانک‌ها اجازه دهد طبعا می‌توانند وام را پرداخت کنند اما در شرایط فعلی بانک‌ها منابع لازم برای پرداخت تسهیلات در این حجم وسیع برای افرادی که یارانه دریافت می کنند را ندارند.

وام پنج میلیونی با وثیقه یارانه

[scrolling_box title=”اتاق خبر” display=”category” category=”2″ autoplay=”yes” header_background=”#000000″ header_text_color=”#ffffff”]

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *