معرفی کامل فیلم مقیمان ناکجا شهاب حسینی با بازی پریناز ایزد تبار

[ad id='39844']

فیلم مقیمان ناکجا شهاب حسینی

 شهاب حسینی
 شهاب حسینی
 آرمان درویش ، پریناز ایزدیار ، احمد ساعتچیان ،ناهید مسلمی

درباره جوانیست که به ناگاه وارد یک مهمانسرا میشود؛ مهمانسرایی غریب که معلوم نیست کجاست اما هرچه بیشتر بر مختصات مهمانسرا تأمل می‌شود بیشتر آشکار می‌شود که جوان در جایی بین مرگ و زندگی قرار گرفته است.

 

معرفی فیلم :

شهاب حسینی ساخت تازه ترین فیلمش که با پروانه ویدیویی ساخته شده با عنوان «مقیمان ناکجا» را به پایان رساند. فیلمبرداری «مقیمان ناکجا» همزمان با اواخر روی صحنه بودن نمایش «اعتراف» آغاز شد و در مدت زمانی کمتر از یک ماه و ۳۱ جلسه فیلمبرداری به پایان رسید.

به گزارش سینماروزان و به نقل از «نمایش خانگی» آرمان درویش بازیگری که با فیلم ویدیویی «چهارشنبه» معرفی شد و یک کمدی-تراژدی سینمایی با اشارات پررنگ سیاسی با نام «کمدی انسانی» را آماده اکران در گروه سینمایی آزادی دارد، بازیگر اصلی فیلم است.

پریناز ایزدیار بازیگر کاراکتر «شیرین» در «شهرزاد» هم ایفاگر نقش اصلی زن «مقیمان ناکجا» است. احمد ساعتچیان، غزاله نظر و ناهید مسلمی دیگر بازیگران فیلم هستند.

«مقیمان ناکجا» با اقتباسی از نمایشنامه «مهمانسرای دو دنیا» امانوئل اشمیت فرانسوی ساخته شده است. مدیریت فیلمبرداری را علی قاضی فیلمبردار «ابد و یک روز» که امسال «ویلاییها» را روی پرده داشت، انجام داده است.

داستان فیلم که بخش عمده سکانسهای آن داخلی است درباره جوانیست که به ناگاه وارد یک مهمانسرا میشود؛ مهمانسرایی غریب که معلوم نیست کجاست اما هرچه بیشتر بر مختصات مهمانسرا تأمل می‌شود بیشتر آشکار می‌شود که جوان در جایی بین مرگ و زندگی قرار گرفته است.

شهاب حسینی که پیشتر یک درام سینمایی با نام «ساکن طبقه وسط» را ساخته بود که به غیر از قرارگیری در فهرست فیلمهای پرفروش۹۳ از جمله آثار پرمخاطب شبکه خانگی هم بوده، خود تهیه‌کنندگی «مقیمان ناکجا» را برعهده داشته و هیچ بعید نیست که با تبدیل پروانه اثر از ویدیویی به سینمایی فیلم در جشنواره سی و ششم فجر رونمایی شود

 

فیلم مقیمان ناکجا شهاب حسینی فیلم مقیمان ناکجا شهاب حسینی فیلم مقیمان ناکجا شهاب حسینیفیلم مقیمان ناکجا شهاب حسینیفیلم مقیمان ناکجا شهاب حسینی فیلم مقیمان ناکجا شهاب حسینیفیلم مقیمان ناکجا شهاب حسینیفیلم مقیمان ناکجا شهاب حسینی فیلم مقیمان ناکجا شهاب حسینیفیلم مقیمان ناکجا شهاب حسینی فیلم مقیمان ناکجا شهاب حسینی

[ad id='39844']

2 دیدگاه دربارهٔ «معرفی کامل فیلم مقیمان ناکجا شهاب حسینی با بازی پریناز ایزد تبار»

  1. فیلم مقیمان ناکجا را دیدم بسبار زیبا با بازیهای درخشان و جذاب که آدم را تا آخر دنبال خودش میکشونه و از شعار زدگی و تحقیر بیننده خودداری میکند

  2. تهیه کننده مقیمان اقای شهاب حسینی نیستند فقط کارگردان هستند خانم سهیلا امینی تهیه کننده این فیلم و تئاتر اعتراف هستند

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *