آخرین خبرها در مورد ساخت سریال هست و نیست :

مجموعه تلویزیونی «هست و نیست» به تهیه‌کنندگی «محسن شایان‌فر» و کارگردانی «حسین سهیلی زاده» در حال حاضر آخرین مراحل نهایی نگارش فیلمنامه را توسط علی حدادی سپری می‌کند. قرار است این سریال برای پخش در زمستان در نیمه دوم شهریورماه در لوکیشنی واقع در تهران کلید بخورد.
 

سریال «هست و نیست» داستان دو باجناق به نام احمد و ناصر رو روایت می کنه که رفاقت دیرینه ای با هم دارند…این دو دوست کم کم از هم دور می شن…که باجناق بودنشون بی تاثیر نبوده..از قدیم گفتن ژیان ماشین نمی شه.

 

باجناق قامیل.ناصر که ثروتی بهم زده براش به پول رسیدن مهمه حالا از هر راهی که شده…اما احمد زندگی ساده و آرومی رو ساخته…احمد که این اختلاف طبقاتی رو نمی تونه تحمل کنه پا تو راهی میزاره که تهش معلوم نیست چی می شه…

خبرگزاری صبا: سیاوش خیرابی، امیردژاکام، نازنین کریمی و سولماز حصاری به سریال «هست و نیست» پیوستند.

«محسن شایانفر» تهیه‌ کننده سریال «هست و نیست» گفت: این مجموعه تلویزیونی با پایان انتخاب بازیگران اصلی خود به زودی در تهران کلید می‌خورد.

وی افزود: مرحله انتخاب بازیگران اصلى سریال «هست و نیست» به کارگردانى حسین سهیلى‌زاده با اضافه شدن سیاوش خیرابى، امیر دژاکام، نازنین کریمى و سولمازحصاری و با معرفی سه چهره جوان و جدید که به زودی به لیست بازیگران اصلى اضافه خواهند شد، به پایان می‌رسد.

سریال «هست و نیست» که بر اساس طرحی از علی حدادی بوده و توسط نادر وحید نگاشته شده یک ملودرام اجتماعی است که در ۳۰ قسمت برای پخش از شبکه دو سیما ساخته می‌شود و در خلاصه داستان آن آمده است که: گاهى بود و نبود و هست و نیست ادم‌ها، به وسوسه‌اى گره می‌خورد که به سادگی باز نمی شود…!

طبق اعلام شبکه دو سیما سریال «هست و نیست» قرار است در ایام زمستان به روی آنتن برود.

 

عوامل ساخت و تولید این سریال :

[۱- کارگردان: حسین سهیلی زاده]

[۲- تهیه‌کننده: محسن شایان‌فر]

[۳- نویسنده: علی حدادی]

[۴- محصول: گروه فیلم و سریال شبکه دو]

از عوامل دیگر سریال میتوان به: تهیه کننده: محسن شایانفر، مدیر تصویربردارى: رضا شیبانى صدابردار: مهدى ازادى، برنامه ریز: مسعود میمى، تدوین: امین عابدى، طراح صحنه و لباس: سهیل میرسپاسى، طراح گریم: مهرداد قلى‌پور، دستیار اول کارگردان: امین محمودى، منشى صحنه: فرشته حجازى،‌ جانشین تولید: منصور وثوقى،‌ دستیار تهیه: فیروز قاسمی،‌ دستیار تولید: ایمان صراف، مدیران تدارکات: جواد قاسمى- مهدى عباسى،‌ عکاس: صبا سیاهپوش و روابط عمومی: ایدین نادری اشاره کرد