معرفی کامل سریال تلویزیونی محکومین

[ad id='39844']

معرفی کامل سریال تلویزیونی محکومین

بازیگرانی از جمله شبنم قلی‌خانی و کامران تفتی به مجموعه تلویزیونی محکومین پیوستند.

به گزارش آی‌فیلم به نقل از روابط عمومی سریال، ۱۳ بازیگر جدید به نام‌های سپیده خداوردی، پژمان بازغی، سیروس گرجستانی، ساغی زینتی، آتش تقی پور، مریم کاویانی، نیما شاهرخ شاهی، کامران تفتی، نگین معتضدی، بهرام ابراهیمی، حسین محجوب، مریم سعادت و شبنم قلی خانی به مجموعه تلویزیونی «محکومین» پیوستند و این بازیگران به زودی مقابل دوربین خواهند رفت.

موضوع این سریال اپیزودیک، مجازات جایگزین است و در آن تلاش شده تا در قبال جرم و تخلفات غیرعمد، به جای مجازات زندان، در فضایی دیگر محکومیت مجرم سپری شود.

از روز گذشته ۱۱ مهر تا جمعه ۱۴ مهر گروه برای تصویربرداری اپیزود «فرزند» به منطقه احمدآباد مستوفی می روند. سکانس های مربوط به منزل اکبر با بازی سید مهرداد ضیایی در این منطقه ضبط خواهد شد. داستان اپیزود فرزند روایت فرد دارو فروشی است که در خیابان ناصر خسرو تهران کار می کند. او (مهرداد ضیایی) بدون اینکه بداند، دارویی تاریخ مصرف گذشته را به فردی می فروشد. پس از مصرف، فرزند آن مرد دچار تشنج شده است و به دنبال آن پدر بچه از اکبر شکایت می کند و او در دادگاه ضمن اعلام بی اطلاعی از تاریخ مصرف دارو، به جرمش اعتراف می کند

مجموعه تلویزیونی «محکومین» به تهیه کنندگی بهروز مفید، کاری از گروه فیلم و سریال شبکه یک سیما است که در ۳۰ قسمت ۴۵ دقیقه ای در دست تولید است

اخبار جدید سریال

 تهیه‌کننده مجموعه تلویزیونی «محکومین» از اضافه شدن یک کارگردان جدید در مسیر تولید کار خبر داد.

بهروز مفید اظهار داشت: پیش بینی شده بود که فیلمبرداری این سریال بهمن ماه به اتمام برسد اما مدیران سیما اعلام کردند، کار باید دی‌ماه تحویل شبکه یک شود. به همین دلیل تصمیم گرفتیم، برای سرعت بخشیدن به کار، تولید را به دو گروه تقسیم کنیم.

وی افزود: به همین منظور حسین قناعت از کارگردانان خوب سینما و تلویزیون، به عنوان کارگردان دوم به گروه اضافه شد.

مفید تصریح کرد: گروه اول به کارگردانی سید جمال سید حاتمی کماکان مشغول تولید و تصویربرداری هستند و در چند روز گذشته، ضبط در لوکیشن‌های میدان دانشگاه و مرادآباد به اتمام رسید. اکنون در حال فیلمبرداری تصاویر خیابانی هستند.

تهیه‌کننده سریال «محکومین» با اشاره به اینکه تاکنون فیلمبرداری ۴۰ درصد از کار به اتمام رسیده است، افزود: هم اکنون حسین قناعت در مراحل پیش تولید و انتخاب بازیگر است و به زودی کار گروه دوم با تیم تولید مجزا آغاز می شود.

به گفته بهروز مفید، قرار است ۲۲ قسمت از سریال اپیزودیک محکومین را سیدجمال سید حاتمی و ۸ قسمت دیگر را حسین قناعت بسازد.

خاطرنشان می‌شود؛ موضوع این سریال اپیزودیک، مجازات جایگزین و در آن تلاش شده است تا در قبال جرم و تخلفات غیرعمد به جای مجازات زندان، در فضایی دیگر محکومیت مجرم سپری شود.

شایان ذکر است؛ مجموعه تلویزیونی «محکومین» کاری از گروه فیلم و سریال شبکه یک سیماست که در ۳۰ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای در دست تولید است.

معرفی کامل سریال تلویزیونی محکومین معرفی کامل سریال تلویزیونی محکومین  معرفی کامل سریال تلویزیونی محکومین معرفی کامل سریال تلویزیونی محکومین  معرفی کامل سریال تلویزیونی محکومین  معرفی کامل سریال تلویزیونی محکومین  معرفی کامل سریال تلویزیونی محکومین  معرفی کامل سریال تلویزیونی محکومین  معرفی کامل سریال تلویزیونی محکومین  معرفی کامل سریال تلویزیونی محکومین  معرفی کامل سریال تلویزیونی محکومین  معرفی کامل سریال تلویزیونی محکومین  

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *