رابطه جنجالی بین ساره بیات و رضا قوچان نژاد و محرمیت آنها+ فیلم

[ad id='39844']

ساره بیات و رضا قوچان نژاد

اظهارات ساره بیات درباره محرمیت با رضا قوچان نژاد

شب گذشته (۱۴ مهرماه ۹۶ ) مراسم اکران مردمی فیلم زرد با حضور ساره بیات در سینما قدس در حال برگزاری بود که حضور پدر خانم بازیگر به همراه رضا قوچان نژاد و سعید عزت الهی و ترتیب دادن جشن تولدی برای ساره بیات ، این بازیگر سریال عاشقانه را حسابی غافلگیر کرد.ساره بیات

ساره بیات

جشن تولد ۳۸ سالگی ساره بیات با حضور همسر خواهرش و اظهارات جنجالی که در خصوص محرمیت با رضا قوچان نژاد مطرح شد شب پرحاشیه ای بود.

توضیح ساره بیات به واکنشها در مورد بغل کردن رضا قوچان نژاد

ساره بیات در جشن تولد ۳۸ سالگی خود اظهاراتی جنجالی پیرامون مسئله محرمیت خود با رضا قوچان نژاد مطرح میکند که این مراسم را بسیار حاشیه دار میکند.

برای دانلود ویدئو کلیک کنید

ساره بیات در کنار رضا قوچان نژاد و علی ضیاء

ساره بیات در سالروز تولدش در مراسم اکران فیلم زرد از پدرش قدردانی کرد و از حضور رضا قوچان نژاد و سعید عزت الهی اظهار خوشحالی کرد و از آقای کیروش برای اجازه دادن به دو لژیونر تیم ملی برای حضور در این مراسم بسیار تشکر کرد .

این خانم بازیگر درباره ماجرای بغل کردن رضا قوچان نژاد که حواشی زیادی برای او در پی داشت گفت :میگفتند که شوهر خواهر شبیه برادر است اما به نظر من شوهر خواهر شبیه برادر نیست و به نظر من وقتی خواهرت را که پاره تنت هست به مردی میسپاری حسی که نسبت به او داری فقط شبیه حس پدرانه است و رضا مثل یک پدر بالای سر خواهر من هست. عکسی که من با رضا داشتم و در آن دست دور گردن هم انداخته بودیم با واکنش های مردم روبرو شد و من همینجا باید بگم که من با رضا چون شبیه دستهای پدرم هست احساس محرمیت میکنم و امشب به احترام شما او را بغل نکردم و همه شوق و ذوقم را درون خودم فرو ریختم و فقط میگویم که رضای عزیزم خیلی خوش اومدی.

ساره بیات و رضا قوچان نژاد ساره بیات و رضا قوچان نژاد ساره بیات و رضا قوچان نژادساره بیات و رضا قوچان نژاد ساره بیات و رضا قوچان نژاد ساره بیات و رضا قوچان نژاد ساره بیات و رضا قوچان نژادساره بیات و رضا قوچان نژادساره بیات و رضا قوچان نژاد ساره بیات و رضا قوچان نژاد ساره بیات و رضا قوچان نژاد ساره بیات و رضا قوچان نژاد ساره بیات و رضا قوچان نژادساره بیات و رضا قوچان نژاد

[ad id='39844']

1 دیدگاه دربارهٔ «رابطه جنجالی بین ساره بیات و رضا قوچان نژاد و محرمیت آنها+ فیلم»

  1. خیلی ………. هستید حدود ۹۹ درصد بازیگران سینما و تلویزیون ایران و تو که مخونی هم اگر قبول نداشته باشی کثافت هستی و اگر پخش نکنی عوضی هستی!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *