اخبار جدید فصل سوم دورهمی مهران مدیری در شبکه نسیم

[ad id='39844']

فصل سوم دورهمی مهران مدیری در شبکه نسیم

در حالی که گفته شده بود ادامه برنامه دورهمی با مهران مدیری منتفی شده و او در تدارک ساخت یک فیلم سینمایی است اما شنیده ها حکایت از بازگشت مدیری به شبکه نسیم دارد. 
 
گفته می شود مسئولان صدا و سیما مشغول رایزنی با مدیری برای جلب رضایت او برای ساخت سری جدید دورهمی هستند.
 
و این احتمال وجود دارد که مهران مدیری با یک تیم تهیه و تولید جدید به زودی تولید سری تازه این برنامه پر مخاطب را برای شبکه نسیم آغاز کند.
اخبار جدید فصل سوم دورهمی

خبرگزاری تسنیم: محمد احسانی مدیر شبکه نسیم در گفتگو با خبرنگار مهر درباره فصل جدید برنامه «دورهمی» عنوان کرد: هنوز جزییات کامل این برنامه مشخص نیست اما محل استودیو برنامه تغییر کرده است و در حال حاضر طراحی دکورهای جدید این برنامه در حال انجام است.

وی درباره فصل جدید و تفاوت های آن با فصل قبل اظهار کرد: بیشتر تغییرات مربوط به آیتم ها و بازیگران مجموعه است و خود موضوعات همان فضای اجتماعی استندآپ هایی را دارد که مهران مدیری برگزار می کرد.

به گفته وی، تنها در این فصل تهیه کننده برنامه تغییر کرده است.

احسانی بیان کرد: مهران مدیری مثل سابق با زبان طنز فضایی را فراهم و سخنانش را در این قالب عنوان می کند.

مدیر شبکه نسیم در پایان عنوان کرد: بناست این برنامه برای ایام ماه ربیع روی آنتن شبکه نسیم برود.

فصل سوم دورهمی مهران مدیری در شبکه نسیم فصل سوم دورهمی مهران مدیری در شبکه نسیم فصل سوم دورهمی مهران مدیری در شبکه نسیم فصل سوم دورهمی مهران مدیری در شبکه نسیم فصل سوم دورهمی مهران مدیری در شبکه نسیم فصل سوم دورهمی مهران مدیری در شبکه نسیم فصل سوم دورهمی مهران مدیری در شبکه نسیم فصل سوم دورهمی مهران مدیری در شبکه نسیم

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *