ماجرای رسوایی جنسی لویی سی کی کمدین مشهور آمریکایی

[ad id='39844']

رسوایی جنسی لویی سی کی کمدین مشهور آمریکایی

نیویورک تایمز با یک مقاله جنجالی دیگر بازگشته و این بار لویی سی‌کی، یکی از شناخته‌شده‌ترین کمدین‌های آمریکا را مورد هدف قرار داده است.

 

به گزارش سینماسینما، بعد از این که روزنامه نیویورک تایمز اواخر روز پنجشنبه جدیدترین گزارش جنجالی خود را منتشر کرد که در آن پنج زن ادعاهای خود مبنی سوءرفتار جنسی لویی سی‌کی را توصیف کردند، دو شبکه تلویزیونی که مدت‌هاست با این کمدین معروف آمریکایی کار می‌کنند، پاسخی سریع دادند.

اچ‌بی‌او بدون تلف کردن وقت، خودش را از لویی سی‌کی دور کرد. این شبکه اعلام کرد این کمدین در رخداد جدید «شب ستاره‌های بسیار: آمریکا برای برنامه‌های اوتیسم متحد می‌شود» حضور نخواهد داشت و پروژه‌های قبلی او نیز از سرویس «آن دِمَند» یا «پخش آنی» حذف خواهند شد.

«شب ستاره‌های بسیار» رخدادی است که در آن تعدادی از استندآپ کمدین‌ها گرد هم می‌آیند تا برای بیماران مبتلا به اوتیسم پول جمع کنند. این رخداد قرار است روز هجدهم نوامبر روی آنتن برود و جان استوارت مسئولیت مجری‌گری آن را بر عهده خواهد داشت.

شبکه اف‌اکس هم اعلام کرد از شنیدن اتهامات وارد شده علیه لویی سی‌کی بسیار ناراضی است و به خاطر آنها مشغول بازبینی روابط خود با این کمدین است.

در بیانیه رسمی منتشر شده توسط اف‌اکس آمده است: «این شبکه هیچ گونه اتهامی مبنی بر سوءرفتار از سوی لویی سی‌کی در ارتباط با هیچ یک از پنج سریالی که طی هشت سال گذشته با هم تهیه کرده‌ایم، دریافت نکرده است. اف‌اکس تمام قدم‌های لازم برای حفاظت از کارمندان را برمی‌دارد و هرگونه اتهام سوءرفتار در محل کار را کاملا بررسی می‌کند. با گفته شدن این‌ها، این مساله در حال حاضر تحت بازبینی است.»

لویی سی‌کی برای این شبکه، تهیه‌کننده اجرایی سریال‌های «چیزهای بهتر» و «سبدها» بوده و سریال کمدی «لویی» را هدایت می‌کند.

پس از انتشار گزارش سوءرفتارهای جنسی لویی سی‌کی توسط نیویورک تایمز، سخنگوی این کمدین در ابتدا گفت او به هیچ یک از سوال‌ها در این مورد پاسخ نخواهد داد، اما بعد از چند ساعت گفت او «طی روزهای آینده» بیانیه‌ای منتشر خواهد کرد.

اما گزارش تایمز حتی پیش از این‌که منتشر بشود هم تاثیر خودش را گذاشت. چند ساعت پیش از انتشار گزارش، رخداد پیش‌نمایش نیویورک فیلم «دوستت دارم بابا» ساخته لویی سی‌کی ناگهان کنسل شد. گفته می‌شود بازیگر این فیلم کلویی گریس مورتز ۲۰ ساله هم در انتظار منتشر شدن این داستان از مدتی پیش دست از تبلیغ برای این فیلم برداشته بود.

لویی سی‌کی از معروف‌ترین کمدین‌های آمریکایی است که همتایان بسیاری ندارد. طی چند سال اخیر او هشت بار توانسته نمایش‌هایی در یکی از شناخته‌شده‌ترین استیج‌های جهان یعنی مدیسون اسکوئر گاردن برگزار کند که تمام بلیت‌هایش فروخته شده است. او همچنین یک سریال تلویزیونی برنده جایزه امی خلق کرده است و با خنداندن حضار درباره تزویر و ریاکاری مخصوصا از سوی مردان، خود را به عنوان صدای غیرمحتمل وجدان صحنه کمدی آمریکا معرفی کرده است.

 

 

رسوایی جنسی لویی سی کی کمدین مشهور آمریکایی   رسوایی جنسی لویی سی کی رسوایی جنسی لویی سی کی کمدین مشهور آمریکایی رسوایی جنسی لویی سی کی کمدین مشهور آمریکایی 

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *