همه چیز درباره شبکه اینترنتی والت دیزنی جدی ترین رقیب نتفلیکس

[ad id='39844']

تلویزیون اینترنتی والت دیسنی

هزینه سرویس استریم دیزنی خیلی کمتر از نتفلیکس خواهد بود.

باب ایگر رئیس کمپانی دیزنی اعلام کرد که هزینه اشتراکی سرویس استریم اختصاصی آن‌‌ها خیلی کمتر از شبکه نتفلیکس بوده و ارتباط مستقیمی با حجم محتواهای ارائه شده خواهد داشت.

به گزارش زومجی به نقل از گیم‌اسپات همانطور که در اخبار منتشر شده مطالعه کردید، اولین خبرهای برنامه جدید کمپانی دیزنی درباره راه‌اندازی سرویس استریم جدید خود، تقریبا در ماه آگوست منتشر شد اما در همین هفته جاری و هفته قبل از آن بود که مطلع شدیم که این استودیو در حال انجام برنامه‌ریزی‌هایی برای ساخت برنامه‌های تلویزیونی از شخصیت‌های کمپانی مارول و دنیای Star Wars (جنگ ستارگان) است؛ همین موضوع کمک خیلی زیادی به طرفداران درباره اینکه چه انتظاراتی از این سرویس استریم جدید و برنامه‌های آن باید داشته باشند خواهد کرد. در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، رئیس کمپانی دیزنی یعنی باب ایگر اخیرا درباره سرویس استریم جدید استودیو خود لب به سخن گشود و اعلام کرد که هزینه اشتراک این سرویس استریم خیلی کمتر از هزینه‌های سرویس استریم شبکه نتفلیکس خواهد بود.

براساس گزارشاتی که سایت خبری The Wrap منتشر کرده، باب ایگر در گفتگوی کوتاه خود اعلام کرد که هزینه اشتراک و حق سرویس این سرویس استریم با میزان محتوایی که به همراه دارد یا به اصطلاح میزان برنامه‌هایی که برای پخش وجود دارد، ارتباط مستقیمی دارد. او در این گفتگوی کوتاه اینگونه درباره هزینه این سرویس سخن گفت:

برنامه‌ای که ما برای سرویس استریم کمپانی دیزنی در نظر گرفتیم این است که هزینه‌های اشتراکی آن خیلی کمتر از مقداری باشد که مردم برای حق اشتراک شبکه نتفلیکس پرداخت می‌کنند. بر همین اساس، به طبع ما به نسبت شبکه نتفلیکس برنامه‌های کمتری برای پخش داریم و این حقیقتی انکار ناشدنی است.

براساس صحبت‌هایی که به میان آمده، به نظر می‌رسد که این سرویس استریم قرار است کار خود را خیلی پر قدرت آغاز کرده و از همان ابتدا محتواهای خیلی زیاد و «فوق العاده با کیفیت» برای نمایش به مشترکان ارایه دهد. همچنین به طبع و به مرور زمان و با افزایش حجم محتواها، قرار است هزینه اشتراکی هم افزایش یابد. با توجه به اینکه هزینه اشتراک ماهانه شبکه نتفلیکس چیزی در حدود ۸ تا ۱۴ دلار است، دیزنی قرار است هزینه‌ای کمتر از این مقدار برای مشترکان خود در نظر بگیرد.

طبق برنامه ریزی‌های انجام شده توسط مسئولان، این سرویس استریم قرار است در سال ۲۰۱۹ به طور رسمی برای طرفداران کمپانی دیزنی و فیلم‌های آن راه‌اندازی شود. بر همین اساس انتظار می‌رود که تمامی محتواهای اختصاصی این کمپانی از قبیل آثاری که توسط استودیو مارول ساخته می‌شود، قسمت‌های جدید سری فیلم جنگ ستارگان و انیمیشن‌های تولیدی استودیو پیکسار همگی در نهایت از فهرست پخش شبکه تفلیکس حذف شده و به طور انحصاری فقط بر روی پلتفرم جدید دیزنی قابل دسترسی و پخش باشد. علاوه بر تمامی این موارد ذکر شده، طرفداران می‌توانند در آینده‌ای نزدیک انتظار لایو اکشن سریالی از دنیای جنگ ستارگان، یک سریال بدون نام از کمپانی مارول و برنامه‌های تلویزیونی براساس انیمیشن Monsters Inc. (کمپانی هیولاها) و فیلم High School Musical (موزیکال دبیرستان) داشته باشند.

همچنین در پایان و در اخبار مرتبط لازم به یادآوری است، اخیرا اعلام شده که ریان جانسون کارگردان فیلم Rogue One: A Star Wars Story (یک سرکش: داستانی از جنگ‌های ستاره‌ای) و فیلم Looper (لوپر) قرار است کارگردانی و نویسندگی جدیدترین سه گانه دنیای جنگ ستارگان را برعهده داشته باشد. همچنین جانسون کارگردانی فیلم Star Wars: The Last Jedi (جنگ ستارگان: آخرین جدای) که سال جاری به روی پرده سینماها می‌رود را برعهده داشته است و به محض اینکه قسمت بعد از آن یعنی فیلم Star Wars: Episode IX (جنگ ستارگان: قسمت نهم) در سال ۲۰۱۹ اکران شود، قرار است به سرعت به سراغ تولید سه گانه جدید این دنیای پرطرفدار برود.

 

تلویزیون اینترنتی والت دیسنی  تلویزیون اینترنتی والت دیسنیتلویزیون اینترنتی والت دیسنی   تلویزیون اینترنتی والت دیسنی   تلویزیون اینترنتی والت دیسنی    تلویزیون اینترنتی والت دیسنی  تلویزیون اینترنتی والت دیسنیتلویزیون اینترنتی والت دیسنی تلویزیون اینترنتی والت دیسنی تلویزیون اینترنتی والت دیسنی  تلویزیون اینترنتی والت دیسنیتلویزیون اینترنتی والت دیسنی   تلویزیون اینترنتی والت دیسنی   تلویزیون اینترنتی والت دیسنی

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *