بیوگرافی و تصاویر بهدخت ولیان بازیگر سینمای ایران

[ad id='39844']

 

این پست بروزرسانی می شود

فیلم شناسی

دوران سرطانی

امیر

 

پس از بروز حادثه‌ای، الناز شاکردوست از ادامه همراهی پروژه دو طبقه روی پایلوت بازماند. امروز تصویر جانشین او در این پروژه منتشر شده است: بهدخت ولیان.

 

مصاحبه بهدخت ولیان درباره فیلم امیر

بهدخت ولیان بازیگر فیلم سینمایی «امیر» در گفت‌وگو با خبرنگار فیلم‌نت نیوز گفت: «بازی در فیلم «امیر» برای من تجربه جدیدی بود. اتفاق جدیدی برای من که از تئاتر به سینما آمده بودم با بازی در فیلم «امیر» رخ داد. در این فیلم فرزندی دارم و در حال مبارزه برای ماندن و رفتن هستم. این موضوع و احساسات مادرانه‌ای که در فیلم باید داشته باشم چیزی است که در زندگی واقعی خودم آن را تجربه نکرده‌ام.»

او ادامه داد: «نقشی که در فیلم «امیر» بازی کردم کاراکتر سختی بود و این برای من لذت‌بخش بود، البته باید دید که مخاطب تا چه حدی با فیلم و این کاراکتر ارتباط برقرار می‌کند. بازی در فیلم «امیر» و در نقش مادر بسیار سخت بود، چون من هیچ زیستی در شرایط زندگی کاراکتری که بازی کردم نداشتم. یک زن در کشمکش با خودش و خانواده و اطرافیان قرار دارد که بایستی برای ادامه زندگی خود تصمیم درست بگیرد.»

بهدخت ولیان درباره چگونگی حضورش در این فیلم افزود: «من برای فیلم «امیر» انتخاب شدم و این اتفاق جذابی بود و من دست رد به سینه این اتفاق خوب نزدم. «امیر» پروژه‌ای بود که با اشتیاق در آن حضور داشتم و ماه‌ها انرژی خودم را برای بازی در این فیلم گذاشتم. برای رسیدن به نقش تمرینات زیادی داشتم.»

او اظهار کرد: «حضور من در فیلم «امیر» بخاطر توانایی‌های خودم بود چون از بین چند نفر برای حضور در این فیلم انتخاب شدم. من قبل از بازی در فیلم «امیر» و سینما در تئاتر فعالیت داشتم. چند فیلمنامه پیشنهاد شد که قبول نکردم چون دوست داشتم تمام تمرکزم را برای کاراکتر غزل بگذارم، چون واقعا کاراکتر سختی بود.»

این بازیگر درباره حضور در جشنواره فیلم فجر گفت: «من از گذشته جشنواره فجر را دنبال می‌کردم اما نه به صورت جدی. تاکنون در سه فیلم سینمایی بازی کردم که هیچ کدام در جشنواره‌ها حضور نداشتند و «امیر» اولین فیلمی است که با آن در جشنواره فجر حضور داشتم.»

 

تصاویر

 

 

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *