معرفی و نقد فیلم اونجرز جنگ بی نهایت ۲۰۱۸ مارول و دیزنی

[ad id='39844']

 

معرفی و نقد فیلم اونجرز جنگ بی نهایت ۲۰۱۸ مارول و دیزنی

نام فیلم : انتقام جویان جنگ بینهایت – Avengers Infinity War

محصول سال : ۲۰۱۸

ژانر : اکشن , ماجرایی , فانتزی , علمی تخیلی

محصول کشور : آمریکا

 

ستارگان

کریس ایوانز، رابرت داونی جونیور، جاش برولین، اسکارلت جوهانسون، کریس همسورث، بندیکت کامبربچ، تام هیدلستون، آنتونی مک‌کی، پل بتانی، الیزابت اولسن، جرمی رنر، چادویک بوزمن، سباستین استن، دان چیدل، کریس پرت، زویی سالدانا، دیوید باتیستا،پام کلمنتیئف، بندیکت ونگ، تام هالند، سین گان، لتیتیا رایت، وینستون دوک، دانای گوریرا، بردلی کوپر (صداپیشه)،‌ وین دیزل (صداپیشه)، بنیسیو دل تورو و پل راد،

کارگردان : Anthony Russo, Joe Russo

خلاصه داستان فیلم : فیلم سینمایی انتقام جویان جنگ بینهایت، فیلمی اکشن و علمی تخیلی محصول سال ۲۰۱۸ به کارگردانی برادران روسو می‌باشد. در خلاصه داستان این فیلم آمده است، انتقام‌جویان که از هم گسسته‌اند، با حمله ثانوس (ویلن فیلم) و ارتشش دوباره متحد می‌شوند و به نیروهای نگهبانان کهکشان می‌پیوندند تا با تانوس که به دنبال تصاحب همه‌ی سنگ‌های ابدیت و حکمرانی بر فضا، زمان و واقعیت است، مقابله کنند. اما…

کوین فایگی، رئیس مارول استودیو در مصاحبه با مجله اینترتینمنت ویکلی، تایید کرد که تانوس دارای یک گذشته متفاوت نسبت به نسخه کامیک آن است و با اشاره به یک تراژدی در گذشته این شخصیت، او مرگ میلیون‌ها نفر را برای آن توجیح می‌کند. فایگی گفت:

او از یک سیاره به‌نام تایتان آمده است و بخاطر چیزهایی که فکر می‌کرد می‌تواند از آن جلوگیری کند و برای انجام این کار اجازه نداشت، دیگر در این سیاره ساکن نیست. نابودی سیاره و انقراض نسلش، چیزی بود که تانوس از آن می‌ترسید و اتفاق افتاده است. او قول داده است که دیگر این اتفاق رخ ندهد. او فکر می‌کند که می‌بیند جهان در حال سقوط است و بی‌نظمی در حال گسترش است. او معتقد است که این چیزها تباهی و نابودی را در جهان به ارمغان خواهد آورد.

 

زمان اکران

فیلم Avengers: Infinity War قرار است در تاریخ ۲۷ آوریل ۲۰۱۸ (۷ اردیبهشت ۱۳۹۷) روی پرده‌های سینما برود. پس از این فیلم، فیلم Avengers 4 (انتقام جویان ۴) در تاریخ ۳ می ۲۰۱۹ (۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۸) اکران خواهد شد. کارگردانی دو قسمت جدید فیلم Avengers (انتقام جویان) بر عهده جو و آنتونی روسو و کار نوشتن فیلمنامه آنها بر عهده کریستوفر مارکوس و استیون مک‌فیلی بوده است.

تصاویر

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *