معرفی و نقد فیلم کاتیوشا علی عطشانی

[ad id='39844']

 

کارگردان
علی عطشانی
نویسنده
مهدی علی میرزایی
تهیه‌کننده
علی عطشانی

بازیگران فیلم کاتیوشا :

بازیگرهاهادی حجازی فر, احمد مهران فر, لیلا اوتادی, سیما تیرانداز,ارژنگ امیرفضلی, لیندا کیانی, میترا حجار, قاسم زارع زاغه, مهران رجبی,خشایار راد, بیژن بنفشه خواه, امید منصور فلاح, ماهان ناصر بخت, رادمهر روحانی مقدم, سحر خزائلی

داستان کاتیوشا :

اگر قرار است در زندگی بتوانم قشنگ زندگی کنم و موفقیت را کسب کنم حتما نباید جوری زندگی کنم که تو میخوای باید ببینم زندگی چطور میگذره یا چه جور میتوانم تلاش کنم…موضوع این فیلم به صورت طنز و خنده دار است و برای همه سنین خوب است و میتوانند این فیلم زیبا را تماشا کنند.

 

اخبار فیلم

فیلمبرداری فیلم سینمایی «کاتیوشا» که حدود یک‌ماه پیش در مشکین دشت استان البرز آغاز شده بود، شامگاه (یکشنبه ۲۰ اسفندماه) با فیلمبرداری سکانس‌هایی در فرودگاه امام خمینی به بازی هادی حجازی‌فر و احمد مهرانفر به پایان رسید.

این فیلم کمدی پربازیگر در لوکیشن‌های مختلفی از جمله مشکین دشت استان البرز، قطعه شهدای بهشت زهرا، خیابان جیحون، شهرک غرب و… فیلمبرداری شد.

 

تصاویر

[ad id='39844']

1 دیدگاه دربارهٔ «معرفی و نقد فیلم کاتیوشا علی عطشانی»

  1. آخه احمق تو هم شدی منتقد؟ چیه این فیلم آشغال؟ اون حجازی تا آخر فیلم معلومه جدیه یا کمدی؟ تا آخر فیلم معلوم نمیشه اونم راست راستی مذهبیه یا تظاهر میکنه؟ آشغال به تمام معنا بود

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *