آخرین اخبار فیلم واندرومن ۲(Wonder Woman2019) دی سی و وارنر

[ad id='39844']

زمان آغاز فیلمبرداری فیلم Wonder Woman 2

زومجی – سایت خبری Omega Underground در طی گزارشی عنوان کرد که تیم فیلمبرداری دنباله فیلم Wonder Woman (واندر وومن)، در تابستان سال جاری میلادی و در ماه ژوئن، کار خود را در ایالات متحده آغاز خواهد کرد. در این گزارش گفته شده که فیلم Wonder Woman 2 (واندر وومن ۲) در حال حاضر در حال تولید است و مراحل ابتدایی خود را پشت سر می‌گذارد. همچنین قرار است فیلمبرداری این اثر در ماه ژوئن (تیر ۹۷) و در داخل یا حواشی ایالت ویرجینیا/ناحیه کلمبیا (واشینگتن دی. سی) انجام شود. 

پتی جنکینز که قسمت اول را کارگردانی کرده و قرار است برای کارگردانی فیلم واندر وومن ۲ هم بازگردد، چندی پیش در گفت‌وگو با گزارشگر سایت خبری اینترتینمنت ویکلی صحبت‌هایی در رابطه با پروژه جدید عنوان کرد که به شرح زیر است:

حالا زمان آن رسیده که قهرمانان فوق‌العاده داستان‌های کمیکی، به آمریکا بیایند. داستان دنباله فیلم واندر وومن، قرار است در ایالات متحده اتفاق بیفتد که من فکر می‌کنم اصلا درستش هم همین است. بالاخره او واندر وومن است. او باید به آمریکا بیاید و فعالیت‌های قهرمانانه خود را در اینجا هم انجام دهد.

داستان فیلم Wonder Woman، وقایع جزیره‌ای خیالی به نام تمیسکیرا را (Themyscira) که سرزمین مادری دایانا است حکایت می‌کند. داستان این فیلم مربوط به پیش از زمانی است که مبارز آمازونی قصه ما، خط قرمز‌های سرزمین خود را رد کرده و به دنیای انسان‌های معمولی سفر می‌کند. او قصد دارد در جنگ جهانی اول شرکت کند و همین موضوع او و همچنین دوستانش را به سمت شهرهایی مانند بلژیک و لندن می‌کشاند. بعد از گذشتن تمامی این جریان‌ها و آمدن به زمان حال، شاهزاده داستان ما در شهر پاریس مستقر شده و حالا قرار است به ایالات متحده بیاید. این شخصیت در فیلم Batman v Superman: Dawn of Justice (بتمن علیه سوپرمن: صبح عدالت) و همچنین فیلم Justice League (لیگ عدالت) به نقاط مختلفی سفر کرده و به شهر گاتهام هم آمده است.

چندی پیش اعلام شده بود که فیلمبرداری فیلم Wonder Woman 2 قرار است در ۲۸ می سال جاری میلادی (۷ خرداد ۱۳۹۷)، آن هم در کشور انگلستان آغاز شود. در جدیدترین اخبار پیرامون این فیلم ابرقهرمانی، به‌تازگی اعلام شد که کریستن ویگ،‌ بازیگر فیلم‌هایی چون فیلم Bridesmaids (ساقدوش‌ها)، فیلم Ghostbusters (شکارچیان روح) و فیلم The Martian (مریخی) به‌طور قطعی به تیم بازیگری این اثر پیوسته و قرار است نقش شخصیت معروف منفی و شرور دنیای کتاب‌های کمیک کمپانی دی سی یعنی چیتا را ایفا کند.

علاوه بر جنکینز، گل گدوت هم بازگشته و دوباره نقش شخصیت اصلی داستان را ایفا خواهد کرد. هنوز هیچ جزئیات و اطلاعات جدیدی از فیلمنامه این اثر منتشر نشده است. از طرف دیگر به جز ویگ و گدوت، هنوز مشخص نیست که چه بازیگران دیگری به این پروژه اضافه شده یا قرار است اضافه شوند. با وجود اینکه اطلاعات چندانی از داستان و اتفاقات این فیلم در دسترس نیست، اما انتظار می‌رود که اتفاقات فیلم واندر وومن ۲ در دهه ۸۰ میلادی جریان داشته باشد. طبق اطلاعات تایید نشده از داستان این فیلم، دایانا در آخرین روزهای جنگ سرد به شوروی فرستاده می‌شود تا با نیروهای این کشور مقابله کند.

فیلم Wonder Woman 2 قرار است در تاریخ ۱ نوامبر ۲۰۱۹ (۱۰ آبان ۱۳۹۸) به روی پرده‌های سینما برود.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *