معرفی و نقد بازی بتمن : دشمن درون (Batman: The Enemy Within) استودیو تل‌تیل گیمز

[ad id='39844']

معرفی بازی Batman: The Enemy Within

زومجی – استودیو تل‌تیل گیمز تریلرهای جدیدی را از اپیزود پنجم بازی Batman: The Enemy Within منتشر کرد که گوشه‌ای از پایان‌های مختلف بازی را به نمایش در می‌آورد.

اولین اپیزود بازی Batman: The Enemy Within سال گذشته منتشر شد و اپیزود پنجم بازی که پایانی بر ماجراجویی شوالیه تاریکی در شهر گاتهام خواهد بود، چند روز دیگر منتشر خواهد شد و بازیکنان می‌توانند بسته به انتخاب‌هایی که در طول بازی انجام می‌دهند، دو پایان مختلف را تجربه کنند.

، استودیو Telltale Games (تل تیل گیمز) تریلرهایی از اپیزود پنجم و پایانی بازی Batman: The Enemy Within که با نام Same Stitch شناخته می‌شود، منتشر کرده است که بخش‌هایی از پایان داستان بازی، به‌خصوص پایان داستان جوکر در این مجموعه را به تصویر می‌کشد.

اپیزود نهایی دو پایان کاملا متفاوت را برای «جان دو» به همراه دارد

استودیو تل‌تیل گیمز با انتشار این دو تریلر جدید نشان داد که بازیکنان در اپیزود پایانی بازی Batman: The Enemy Within امکان تجربه دو خط داستانی و پایان کاملا متفاوت را خواهند داشت و نهایتا می‌توانند فرجام کار جان دو (نسخه تل‌تیل گیمز کاراکتر جوکر) را مشاهده کنند که بسته به انتخاب‌های بازیکنان متفاوت خواهد بود.

در حال حاضر بازی Batman: The Enemy Within در پلتفرم‌های پلی استیشن ۴، ایکس باکس وان، پی سی، مک، اندروید و iOS در دسترس است و پرونده این بازی با انتشار اپیزود نهایی در تاریخ هفتم فروردین‌ماه (۲۷ مارس) بسته خواهد شد.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *