معرفی سریال کارتونی ظهور لاک پشت های نینجا (Rise of the Teenage Mutant Ninja)

[ad id='39844']

معرفی و نقد سریال Rise of the Teenage Mutant Ninja

شبکه نیکلدون اولین تصویر از شخصیت‌هایی را منتشر ساخته که در سریال انیمیشنی دو بعدی Rise of the Teenage Mutant Ninja Turtles (ظهور لاک‌پشت‌های جهش‌یافته نوجوان نینجا) دیده خواهند شد که اواخر امسال از شبکه نیکلدون پخش خواهد شد.

این سریال ۲۶ قسمتی برادرانی را نشان می‌دهد که نیروهای جدیدی داشته و زیر خیابان‌های شهر نیویورک دنیای مرموزی دارند. شبکه نیکلدون توضیح می‌دهد که هر شخصیت بازسازی شده است. رافائل لاک‌پشت بزرگ خوراکی آبزی است که سلاح‌ جنگی او سای است در حالی که لئوناردو لغزنده‌ی گوش قرمزی است که شمشیرش کنارش است. داناتلو لاک‌پشت نرمی است که سلاح او بو است و مایکل‌آنجلو لا‌ک‌پشت جعبه‌ای است که کونگ‌فو کار می‌کند. دوست لاک‌پشت‌ها آوریل اُنیل است که اهل نیویورک است و پدر و مربی‌شان اسپلینتر است.

در سریال Rise of the Teenage Mutant Ninja Turtles طرفداران انتظار دارند ببینند این برادران توانایی‌ها و ویژگی‌های شخصیتی‌شان، از شجاعت و اشتیاق برادر بزرگ رافائل گرفته تا قلب آرام و آشوبگر لئوناردو و نبوغ تکنولوژی و مکانیکی داناتلو و خلاقیت برادر جوان مایکل آنجلو که چیزهایی درباره تخته اسکیت می‌داند را نشان دهند.

صداپیشگان این سریال عمر میلر (Omar Miller)، بن اسکوارتز (Ben Schwartz)، جاش برنر (Josh Brener)، برندون میکال اسمیت (Brandon Mychal Smith)، کت گراهام (Kat Graham) و اریک بوزا (Eric Bauza) هستند. جان سنا (John Cena) سوپراستار WWE، صداپیشگی بارون دراکسوم، تبهکار سریال که جنگجوی جهش یافته کیمیاگری است که به دنبال جهش دادن انسان‌ها است، را بر عهده دارد.

کریس ویسکاردی (Chris Viscardi) مدیر تولید و توسعه‌ی انیمیشن شبکه نیکلدون درباره این سریال و بازیگرانش اینگونه گفته:

این صداپیشگان فوق‌العاده، جانِ تازه‌ای به این شخصیت‌های جهانی بخشیده‌اند و نسخه جدیدی از لاک‌پشت‌ها را به شیوه‌ای کاملا جدید زنده می‌سازند. ما این سریال را بازسازی کردیم تا شوخ طبعی و اکشن و پویایی در آن جریان داشته باشد و پر از قهرمانان جدید، تبهکاران و جستجوی بیشتر برای لاک‌پشت‌ها باشد.

[news_box style=”1″ display=”tag” title=”اخبار هالیوود” link_target=”_blank” tag=”1417″ count=”15″ show_more=”on”]

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *