توقف ساخت سریال کارتونی ددپول (Deadpool) در شبکه FX

[ad id='39844']

سریال کارتونی ددپول کنسل شد

شبکه FX اعلام کرد که به علت اختلاف نظر میان دونالد گلاور و بخش تلویزیونی مارول، ساخت سریال انیمیشنی Deadpool لغو شده است.

اردیبهشت سال گذشته، شبکه FXX از ساخت سریال انیمیشنی ددپول (Deadpool) برای پخش در سال آینده میلادی خبر داد. قرار بود دونالد گلاور، سازنده و بازیگر سریال Atlanta (آتلانتا)، به همراه برادرش استفان، به عنوان سازنده، تهیه کننده و نویسنده، در سریال انیمشنی و بدون عنوان Deadpool حضور داشته باشند.

، بخش تلویزیونی مارول، شبکه FX و دونالد گلاور از قطع همکاری در سریال انیمیشنی Deadpool خبر دادند. طبق خبری که وب‌سایت ورایتی منتشر کرده، شبکه FX با انتشار بیانیه اعلام کرد که به علت اختلاف نظر و عقیده میان بخش تلویزیونی مارول و گلاور، آن‌ها تصمیم به قطع همکاری با یکدیگر گرفته‌اند و بدین ترتیب ساخت سریال Deadpool لغو شده است. 

با این حال، همکاری مارول و شبکه FX برای ساخت و تولید سریال Legion (لژیون) ادامه خواهد داشت. انیمیشن Deadpool قرار بود در یک فصل ۱۰ قسمتی تولید و از شبکه FXX که زیر مجموعه شبکه FX است، منتشر شود. پیش از این اعلام شده بود که این انیمیشن سریالی بزرگسالانه قرار است در طول سال ۲۰۱۸ به‌روی آنتن برود. بسیاری اعتقاد دارند که شلوغ بودن برنامه کاری گلاور یکی از دلایل این اتفاق بوده است. او اخیرا نقش لاندو کالریسیان جوان را در فیلم Solo: A Star Wars Story (سولو: داستانی از جنگ ستارگان) بازی کرده است. علاوه بر این، گلاور صداپیشگی شخصیت سیمبا در فیلم The Lion King (شیر شاه) را نیز بر عهده دارد و همچنین او در حال کار روی سریال Atlanta که در حال حاضر پخش فصل دوم آن از شبکه FX ادامه دارد، نیز است.

بدین ترتیب گلاور و شبکه FX دیگر در پروژه ساخت سریال شخصیت ددپول حضور ندارند؛ اما هنوز مشخص نیست که آیا مارول علاقه‌ای به ادامه ساخت سریال انیمیشنی Deadpool با نویسندگان دیگری نیز دارد یا اینکه ساخت این پروژه کاملا لغو شده است. فیلم Deadpool 2 (ددپول ۲) با بازی رایان رینولدز، قرار است در تاریخ ۱۸ می ۲۰۱۸ (۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۷) به روی پرده‌های سینما برود. هفته گذشته، شرکت فاکس قرن بیستم تریلر جدیدی از دنباله فیلم Deadpool (ددپول) را منتشر کرد.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *