پیش بینی دقیق هوای کشور در روز سیزده به در

[ad id='39844']

هوای آفتابی در روز طبیعت

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی وظیفه گفت: فردا (۱۳ فروردین ماه) در بیشتر مناطق کشور آسمان صاف و آفتابی است و تنها در جنوب خراسان رضوی و شمال خراسان جنوبی در ساعات بعد از ظهر رشد ابر و رگبار پراکنده باران دور از انتظار نیست. .

احد وظیفه افزود: براساس تحلیل آخرین نقشه‌ها و مدل‌های هواشناسی امروز (۱۲ فروردین ماه) در استان‌های خراسان رضوی، کرمان و به‌صورت پراکنده درخراسان جنوبی و شرق یزد رشد ابر، رگبار باران، گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد لحظه‌ای پیش‌بینی می‌شود همچنین برخی مناطق گلستان، خراسان شمالی و مازندران اوایل وقت امروز ابرناکی و بارش پراکنده دارند.

وی در ادامه گفت: امروز در شرق و جنوب شرق کشور در برخی ساعات وزش باد و گرد و خاک دور از انتظار نیست و هوای خنک در شمال شرق کشور ماندگار است. روند کاهش نسبی دما نیز در شرق و جنوب شرق کشور پیش‌بینی می‌شود.

به گفته وظیفه فردا (۱۳ فروردین ماه) افزایش تدریجی دما در نوار شمالی کشور پیش‌بینی می‌شود.

وی همچنین اظهارکرد: از بعد از ظهر روز سه‌شنبه (۱۴ فروردین ماه) در برخی مناطق شمال کشور و سواحل خزر رشد ابر و رگبار پراکنده باران گاهی همراه با وزش باد پیش‌بینی می‌شود. در برخی مناطق شرق کشور نیز رگبار پراکنده باران و وزش باد در ساعات بعد از ظهر دور از انتظار نیست.

به گفته وظیفه طی سه روز آینده بخش‌های مرکزی و شرقی خلیج فارس، تنگه هرمز و سواحل دریای عمان مواج پیش‌بینی می‌شوند.

وی درباره وضعیت آب‌وهوایی پایتخت اظهارکرد: در روز دوشنبه (۱۳ فروردین) آسمان تهران صاف و در بعد از ظهر نیمه‌ابری گاهی همراه با وزش باد پیش‌بینی می‌شود و بیشینه و کمینه دمای هوا به ترتیب ۲۳ و ۱۱ درجه سانتیگراد است. در روز سه‌شنبه (۱۴ فروردین) نیز آسمان تهران صاف و در بعد از ظهر نیمه ابری و گاهی همراه با وزش باد است و حداکثر دمای هوا ۲۵ و حداقل آن ۱۳ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *