معرفی شخصیت مون نایت (شوالیه ماه) مارول

[ad id='39844']

ابرقهرمان های مارول : شوالیه ماه (Moon Knight)

شوالیه ماه را شاید بتوان نسخه مارولی بتمن معرفی کرد. به هر دلیلی او هرگز نتوانسته است محبوبیت همتای دی‌ سی خود را کسب کند. با این حال، دنیای سینمایی مارول می‌تواند فرصت مناسبی برای شوالیه ماه باشد تا بتواند بر روی صفحه نقره‌ای بدرخشد.

 مارک اسپکتور یک مزدور است که هیچ ابرقدرتی ندارد و زمانی که در ماموریتی در کشور مصر حضور داشته است، در برابر مجسمه خونشو، از خدایان مصر باستان، کشته می‌شود. خونشو به اسپکتور می‌گوید که اگر نماینده او بر روی زمین شود، به او یک شانس دوباره می‌دهد و اسپکتور نیز قبول می‌کند. او پس از شکست دشمنان به آمریکا بازگشت تا با جرم و جنایت مبارزه کند و از آن زمان به شوالیه ماه شهرت یافت.

اسپکتور یک مرد ثروتمند بود که با آموزش‌های فیزیکی و رزمی و همچنین استفاده از سلاح‌های گوناگون، سعی در اجرای عدالت داشته است. شاید بزرگترین تفاوت شوالیه ماه با بتمن این باشد که اسپکتور تعادل روانی و فکری ندارد. او معتقد است که این موضوع قدرت او را افزایش می‌دهد و می‌تواند با مشکلات عاطفی مقابله کند. شاید زمان آن رسیده باشد که تماشاگران یک ابرقهرمان با شخصیت چند بعدی را تماشا کنند و شوالیه ماه بدون شک این پتانسیل را دارد.

 

[news_box style=”1″ display=”tag” title=”اخبار مارول” link_target=”_blank” tag=”10751″ count=”20″ show_more=”on”]

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *