معرفی شخصیت ابرقهرمانی نوا (Nova) مارول

[ad id='39844']

معرفی ابرقهرمان های مارول : نوا

حتی اگر نسخه ریچارد رایدر شخصیت نوا عضو گروه New Warriors باشد، اما می‌توان براساس این شخصیت یا گروه Nova Corps، یک فیلم مستقل و موفق در باکس آفیس ساخت و منتشر کرد. شخصیت نوا (رایدر) اولین بار در سال ۱۹۷۶ معرفی شد. رایدر یک شخصیت معمولی در زمین بود که به عنوان نماینده گروه Nova Corps در زمین انتخاب می‌شود. پس از مرگ رایدر در کامیک، شخصیت سم الکساندر در سال ۲۰۱۱ جانشین رایدر می‌شود.

در کامیک، سپاه نوا به همراه گروه Guardians of the Galaxy و دیگر گروه‌های دنیای مارول، با تانوس مبارزه کردند. اعضای سپاه نوا تنها بخشی از قدرت گروه را در اختیار داشتند، اما رایدر مجبور شد قدرت WorldMind (اساس و پایه قدرت سپاه نوا) را کاملا جذب کند تا بتواند با دشمنان خود و سپاه نوا مبارزه کند. او در نهایت در راه حفاظت از دنیا کشته شد. با وجود اینکه این مجموعه شباهت‌های بسیاری به مجموعه Green Lantern از دنیای دی سی دارد، اما تیم خلاق مارول نشان داده است که می‌تواند در مجموعه‌های مشابه تفاوت‌های چشمگیری را به وجود آورند

 

نحوه ورود نوا به دنیای سینمایی مارول

در سال ۲۰۱۴، جیمز گان، کارگردان دو قسمت فیلم Guardians of the Galaxy (نگهبانان کهکشان) در یک مصاحبه گفته بود که نمی‌خواهد شخصیت ریچارد رایدر، ملقب به نوا، را به فیلم بعدی این مجموعه اضافه کند. گان در ادامه در مورد دلیل مخالفت خود با حضور این شخصیت گفت که او در نظر دارد تنها روی یک شخصیت انسانی (پیتر کوئیل، ملقب به استار لرد) در این فیلم تمرکز کند. حال به نظر می‌رسد که نظر گان تغییر کرده و ممکن است شاهد حضور این شخصیت محبوب در فاز چهارم دنیای سینمایی مارول باشیم.

در جریان یک پرسش و پاسخ در فیسبوک، یکی از طرفداران سوالی در مورد احتمال حضور شخصیت ریچارد رایدر، در آینده‌ای نزدیک در دنیای سینمایی مارول، پرسید و پاسخ جیمز گان به سوال این فرد مثبت بود. او همچنین در ادامه اشاره‌ای نیز به فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 3 (نگهبانان کهکشان نسخه ۳) کرد و گفت که این فیلم باعث گسترش دنیای کیهانی مارول خواهد شد. گان گفت:

بله، قطعا نظر من مثبت است. ممکن است ما از شخصیت نوا (Nova) در فیلم بعدی استفاده کنیم. ما قصد داریم که شخصیت‌های جدیدی را معرفی و زمینه را برای حضور این شخصیت‌ها ایجاد کنیم. آخرین نسخه فیلم Guardians of the Galaxy با این شخصیت‌ها، قرار است این فضا و زمینه را ایجاد کند.

پیش از این، می‌دانستیم که قرار است شاهد حضور شخصیت آدام وارلاک (Adam Warlock) در فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 3 باشیم و حال به نظر می‌رسد که در این فیلم قرار است شاهد معرفی شخصیت نوا نسخه ریچارد رایدر نیز باشیم. پیش از این، ما با گروه نیروهای نوا (Nova Corps) در فیلم Guardians of the Galaxy آشنا شده بودیم. با وجود این، بسیاری از طرفداران انتظار دارند که فیلم Nova بخشی از فاز چهارم دنیای سینمایی مارول باشد. با این حال، هنوز تاریخی برای اکران فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 3 اعلام نشده است، اما انتظار می‌رود که این فیلم در سال ۲۰۲۰ اکران شود. 

 

[news_box style=”1″ display=”tag” title=”اخبار مارول” link_target=”_blank” tag=”10751″ count=”20″ show_more=”on”]

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *