حضور دنیل ارزانی در تیم ملی ایران

[ad id='39844']

دنیل ارزانی بازیکن دو رگه ایرانی به تیم ملی فوتبال دعوت شد

ورزش سه  – دنیل ارزانی، جدیدترین گزینه‌ی دورگه‌ی فوتبال ایران محسوب می‌شود که در لیگ استرالیا شاهد اخبار خوبی از درخشش او هستیم. به همین منظور فاکس اسپورت در گفتگو با کارلوس کی‌روش در خصوص وضعیت ستاره ایرانی به صحبت پرداخته است.
سرمربی تیم ملی در مصاحبه‌ای که با فاکس اسپورت داشت در اینباره گفت: ما پیگیر تمام جزئیات بازیکنان تیم ملی هستیم. بازیکنی که مد نظر شماست (ارزانی)، ما او را با جزئیات کامل در هر بازی دنبال می‌کنیم. ما آنالیز و مشاهده مستقیم داریم. ویدئو‌ها و همین طور همه بازی‌های بازیکنان ملی را تجزیه و تحلیل می‌کنیم. ارزانی هم بخشی از سیستم ماست.

وی با اشاره به بررسی دقیق عملکرد این بازیکن گفت: ما همه چیز را از نزدیک مشاهده کرده، همه بازی‌هایی را که ارزانی دارد آنالیز می‌کنیم. در خصوص این بازیکن و همه بازیکنان دیگر جستجوی عمقی داریم. تصمیم‌گیری نهایی با در نظر گرفتن صلاحیت‌ها، مهارت‌ها و کاراکتر هر بازیکن به عنوان بخشی از تیم گرفته خواهد شد.

این مربی پرتغالی تاکید کرد که به هیچ عنوان ارزانی را برای انتخاب تیم ملی ایران تحت فشار قرار نمی‌دهد. سرمربی تیم ملی ایران در ادامه صحبت‌هایش یادآور شد: تجربه زیاد من با بازیکنان بین‌المللی به ویژه بازیکنانی که ظرفیت انتخاب شدن در تیم ملی را دارند و می‌توانند در تیم ملی بازی کنند این است که هیچ وقت یک بازیکن را اگر مطمئن باشم موفقیتی برای تیم ندارد، برای حضور در تیم ملی به چالش نمی‌کشم.

کی‌روش با اشاره به وضعیت مشابه در فوتبال پرتغال در این خصوص اینطور توضیح داد: این موضوع در خصوص بازیکنان پرتغال نیز رخ داد. بازیکنانی که از سوی تیم‌های دیگر ملی دعوت شدند تا در پرتغال بازی نکنند. من همیشه فکر می‌کردم این حرکت اصلا خوب و درست نیست. به همین دلیل من هیچ وقت با بازیکنان دیگر چنین کاری نخواهم کرد چرا که احساس خوبی ندارم اگر بازیکنی را مجبور به بازی برای تیم ملی ایران کنم و بعد این بازیکن توسط من یا هر مربی دیگری نتواند بازی کند.

 

سرمربی تیم ملی ایران گفت: این تصمیم خیلی پیچیده و بزرگ است. ما تنها زمانی که مطمئن باشیم این بازیکن تاثیر بسزایی در تیم ملی ایران دارد، می‌توانیم تصمیم بگیریم. نمی‌خواهم خیلی وارد جزئیات شوم و این کار را برای هیچ بازیکنی انجام نمی‌دهم. البته کاملا مشخص است که ما ارزانی را بازی به بازی دنبال می‌کنیم؛ چرا که تشخیص دادیم این بازیکن پتانسیل خوبی دارد.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *