معرفی و نقد فیلم مگ ۲۰۱۸ (Meg) با بازی جیسون استاتهام

[ad id='39844']

اخبار فیلمهای جدید هالیوودی

ژانر : اکشن ، ترسناک ، فانتزی

محصول : ۲۰۱۸ آمریکا

کیفیت : BluRay 720p

امتیاز : -/۱۰

کارگردان : Jon Turteltaub

بازیگران : Belle Avery,Steve Alten,Erich Hoeber,Jon Hoeber,James Vanderbilt

خلاصه داستان فیلم مگ Meg 2018 :در فیلم مگ،غواص و کاپیتان دریایی به نام جوناس تیلور در یک منطقه ناشناخته و مرموز با خطر بزرگی روبرو می شود که ناخواسته مجبور می شود ماموریت خود را لغو کند و نصفی از افرادش را ترک کند. پنج سال بعد در زمانی که یک کشتی دیگر با همین مشکل مواجه می شود و حامل همسر سابق جوناس می باشد،او باید بر ترس خود غلبه کند و زندگی خودش را به خطر بیاندازد تا با یک نهنگ غول پیکر و بزرگ مبارزه کند،و…

فیلم The Meg با بودجه‌ای معادل ۱۵۰ میلیون دلار در دست ساخت است  کارگردانی این فیلم بر عهده جان ترتل‌تاب، کارگردان فیلم National Treasure (گنجینه ملی) بوده است. این فیلم براساس رمانی به‌نام Meg: A Novel of Deep Terror اثر استیو آلتن، تولید می‌شود که داستان یک کاپیتان نیروی دریایی را روایت می‌کند که باید گروهی از دانشمندان یک ایستگاه تحقیقاتی دریایی را که در حال تحقیق روی موجودات ماقبل تاریخ بودند، از یک کوسه غول پیکر نجات دهد. در فیلم The Meg قرار است شاهد مبارزه جیسون استاتهام با یک کوسه غول پیکر باشیم که طبق گفته سازندگان فیلم، این کوسه بزرگترین کوسه دنیای سینما است.

به لطف فیلم‌های تلویزیونی شبکه سای‌فای (Syfy) مانند فیلم Ghost Shark، پنج فیلم Sharknado و فیلم Sharktopus، فیلم‌‌هایی که در آن کوسه‌ها به‌عنوان آنتاگونیست در آن حضور دارند، هنوز بخشی از بازار سینما را به خود اختصاص داده‌اند. شاید بتوان گفت که فیلم Deep Blue Sea (دریای آبی عمیق)، آخرین فیلم بلاک‌باستر تجاری در این ژانر از فیلم‌ها بود که در سال ۱۹۹۹ روی پرده‌های سینما رفته است. سال گذشته نیز فیلم The Shallows (آب‌های کم‌عمق) به کارگردانی ژاومه کویت-سرا، روی پرده‌های سینما رفت که موفقیت آن باعث شگفتی بسیاری شد. حال کمپانی برادران وارنر در حال ساخت یک فیلم بلاک‌باستر تجاری است که در آن یک کوسه قرار است نقش آنتاگونیست فیلم را بر عهده داشته باشد.

 

 

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *