معرفی مسابقه ۵ ستاره با اجرای اشکان خطیبی

[ad id='39844']

مسابقه پنج ستاره با اجرای اشکان خطیبی

«پنج ستاره» عنوان جدیدترین برنامه تلویزیون است که این روزها پس از طی مراحل پیش تولید وارد مرحله تولید شده است.

این برنامه بزرگترین مسابقه تاریخ تلویزیون است که با طراحی و سناریویی جذاب تلاش می کند تا در فصل جدید تولیدات تلویزیون بتواند مخاطبان گسترده ای را پای خود بنشاند.

پروژه «پنج ستاره» در چارچوب یک برنامه با گونه «مسابقه – بازی» است که عموم مردم با شرکت در آن شانس خود را برای میلیونر شدن آزمایش خواهند کرد و  می‌توانند با شرکت در این برنامه و حضور در آن، یکی از مهم‌ترین چالش‌های خود را تجربه کنند.

 

پنج ستاره کاری از گروه اجتماعی شبکه پنج سیماست که علاقه مندان برای شرکت در آن می‌توانند نام و شماره تماس خود را به شماره ۱۰۰۰۵۲۱ ارسال کنند.

مجری این مسابقه اشکان خطیبی، بازیگر سینما  تلویزیون است. خطیبی در اجرا هم سابقه دارد و به واسطه روحیه شاد و هیجانی که در طول اجرا دارد، برای اجرای این مسابقه انتخاب شده است.

پیش‌بینی می‌شود این برنامه یکی از پربیننده‌ترین مسابقات تلویزیون در سال آینده خواهد بود.

«پنج ستاره» یکی از پروژه‌هایی است که برای اولین‌بار در تلویزیون، مخاطبان در قالب یک رقابت، برای میلیونر شدن تلاش خواهند کرد؛ به احتمال زیاد این مسابقه به صورت هفتگی از اسفند ماه به روی آنتن شبکه پنج خواهد رفت.

هشیاری در مقابل پیامک های سودجویان

در حالی که برای این مسابقه برنامه ریزی های وسیعی صورت گرفته اما سودجویان زیادی در پی اخاذی و دزدی پیامکی با نام مسابقه پنج ستاره هستند. در همین خصوص سرهنگ علی کریمی چندی قبل گفت: به تازگی کلاهبرداران با ارسال پیامک برای افراد مختلف و ذکر این وعده که کاربر برنده یک عدد سکه طلا و گوشی تلفن همراه شده است او را فریب می دهند و اطلاعات تماس و کد ملی و آدرس آنها را دریافت می کنند و پس از مدتی با قربانی تماس گرفته و مبلغی را به عنوان هزینه پست طلب می کنند.

وی افزود: زمانی که شخص قربانی پول درخواستی به مبلغ حدود ۲۰۰ هزار ریال را واریز می کند مدتی آنها را به بهانه های مختلف معطل کرده و گاهی حتی مبلغ بیشتری تقاضا می کنند و در انتها دیگر تماسی با قربانی گرفته نمی شود.

این مقام انتظامی به مردم توصیه کرد: به افرادی که با آنها تماس می گیرند و مشخصات اسمی و آدرس پستی را درخواست می کنند، به هیچ عنوان اعتنا نکنند، همچنین تأکید می شود هیچگونه وجهی به عنوان هزینه پست واریز نکرده و با حفظ هوشیاری لازم از بروز چنین کلاهبرداری هایی پیشگیری کنند.

سرهنگ کریمی در پایان از هموطنان خواست که در صورت مواجه با موارد مشکوک آن را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس Cyberpolice.ir بخش تماس با ما اطلاع دهند.


واکنش اشکان خطیبی به اشتباهات قسمت های گذشته «پنج ستاره»

برای دانلود ویدئو بر لینک زیر زیر کلیک کنید

 

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *