قهرمانی منچستر در لیگ ۲۰۱۸

[ad id='39844']

منچستر یونایتد قهرمان لیگ انگلیس شد

ورزش سه: منچستریونایتد در شبی که هرگز نمایش خوبی ارائه نداد، در خانه با یک گل برابر تیم ته جدولی وست بروم شکست خورد تا منچسترسیتی رسما قهرمان این فصل لیگ برتر شود.

اولین فرصت بازی برای وست بروم در دقیقه ۱۲ ایجاد شد اما ضربه لیورمور با عکس العمل زیبای دخیا همراه بود. در دقیقه ۱۹ یونایتد موقعیت خوبی برای زدن گل اول داشت اما فورستر در ۲ صحنه متوالی برابر ضربات لوکاکو و الکسیس سانچس ایستادگی کرد.

در ادامه جریان بازی بسیار آرام شد و ۲ تیم در خلق موقعیت خطرناک ناکام ماندند. آخرین فرصت مهم نیمه اول در دقیقه ۳۹ برای پل پوگبا ایجاد شد اما ضربه محکم این بازیکن از بالای دروازه وست بروم به بیرون رفت تا نیمه اول کم هیجان با تساوی بدون گل به پایان برسد.

با آغاز نیمه دوم، یونایتد از همان ابتدا بازی را هجومی آغاز کرد اما داوسون با حضور به موقع خود مانع گلزنی لینگارد شد. در ادامه علیرغم برتری یونایتد در مالکیت، نمی توانست از سد دفاع اتوبوسی وست بروم گذر کند.

در دقیقه ۶۸ لوکاکو بهترین فرصت را برای زدن گل اول داشت اما ضربه فوق العاده خوب این مهاجم با مهار دیدنی فورستر همراه بود تا دروازه وست بروم بسته بماند.

اما وست بروم در دقیقه ۷۳ بر خلاف جریان بازی به گل رسید. روی ارسال کرنر و اشتباه مدافعان یونایتد، رودریگز با یک ضربه سر محکم در دهانه دروازه موفق شد وست بروم را پیش اندازد.

در ادامه یونایتد تلاش زیادی برای جبران داشت اما دفاع منسجم وست بروم اجازه خلق حتی یک موقعیت هم به این تیم نداد تا در نهایت وست بروم با همان تک گل تیم مورینیو را مغلوب کند.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *