معرفی رو نقد فیلم دنیای آینده ۲۰۱۸ (Future World)

[ad id='39844']

فیلم Future World با بازی جیمز فرانکو

محصول: آمریکا ۲۰۱۸
زبان : انگلیسی

در فیلم Future World 2018 داستان جوانی است که در یک سرزمین بی آب و علف بدنبال یک راه حل برای درمان مادر در حال مرگش است و …

جیمز فرانکو، میلا یووویچ، لوسی لیو و سوکی واترهاوس در فیلم «دنیای آینده» (Future World) نقش آفرینی نموده اند که اکران آن از روی ۲۵ مه ۲۰۱۸ آغاز می شود.

در واقع، فیلم جهان آینده، کاراکتری به نام پرایس را دنبال می‎کند که به درون بیابان لم‎یزرع می‎آید تا به دنبال دارویی برای مادر مریضش با بازی لوسی لیو بگردد. در میانه راه، او با گروه شروری به رهبری وارلُرد با بازی جیمز فرانکو برخورد می‎کند. او همچنین با رباتی با بازی سوکی واترهاوس برخورد می‎کند که در جستجویش برای دارو به او کمک می‎کند. رپر معروف اسنوپ داگ و میلا یوویچ نیز نقش‎هایی در این فیلم دارند.

کاملا واضح است که این فیلم، الهامی از فیلم‎های Mad Max (مکس دیوانه) می‎باشد و این موضوع را می‎توان از موتورسواران خشن و بی‎رحم در بیابان متوجه شد. در واقع، این فیلم همانند یکی از فیلم‎های کم بودجه مشابه فیلم‎های مکس دیوانه است که در دهه ۸۰ میلادی اکران شدند که شامل فیلم Steel Dawn (بامداد پولادین)، فیلم Cyborg (سایبورگ) و فیلم ۲۰۱۹After The Fall Of New York (سال ۲۰۱۹: پس از سقوط نیویورک) می‎باشد.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *