معرفی فیلم ماسک (گروه ضربت زره‎پوش سیار)

[ad id='39844']

 

بیاتومگ – اف گری گری، کارگردان فیلم The Fate of the Furious (سرنوشت خشمگین)، قرار است کارگردانی فیلم MASK (گروه ضربت زره‎پوش سیار) را در دست داشته باشد. این فیلم اکشن-زنده براساس سریال انیمیشنی و اسباب‎بازی‎هایی از دهه ۸۰ میلادی ساخته کمپانی هازبرو می‎باشد. تولید این فیلم را کمپانی پارامونت پیکچرز برعهده خواهد داشت. گروه ضربت زره‎پوش سیار یا ماسک، حول یک گروه نیروهای زرهی زبده‎ و مبارزه مدام آنها با سازمان جنایتکاری به نام ونوم می‎باشد.

در اصل، این مجموعه، زاویه نظامی مجموعه G.I. Joe (جی آی جو) را گرفته‌ و آن را با رویکرد وسیله‌های تبدیل‎شونده مجموعه Transformers (تبدیل شوندگان) ترکیب کرده است. بعدها، عناصر مبارزه‎ای کم اهمیت‎ جلوه داده شدن تا موضوعات مسابقه‎ای بیشتر دیده شود. به دنبال خط تولید اسباب‎بازی‎های ماسک، سریالی انیمیشنی در قالب دو فصل و با ۷۵ قسمت برای تبلیغ آن ساخته شد. بعدا، کمیک‎هایی از این اسباب‎بازی‎ها نیز توسط دی‎سی منتشر شد.

گزارش شده که کمپانی اسباب‎بازی سازی هازبرو برنامه‎های خود برای توسعه فیلمی براساس اسباب‎بازی و انیمیشن سریالی ماسک را ادامه خواهد داد و اکنون، اف گری گری را برای کارگردانی این فیلم به خدمت گرفته است. حالا این کمپانی به دنبال پیدا کردن نویسنده‌ای برای قلم زدن فیلمنامه فیلم می‌باشد. شاید جالب توجه باشد که شخصیت اصلی کمیک‌های ماسک به نام مت تاکر، در نسخه‎های بعدی این مجموعه، به یک شخصیت آفریقایی-آمریکایی تبدیل می‎شود.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *