بررسی بازی مارول : اونجرز آکادمی (MARVEL Avengers Academy)

[ad id='39844']

کمپانی بازیسازی TinyCO یکبار دیگر قهرمان های مارول را در کنار هم جمع کرده است تا بازی جدید تحت عنوان MARVEL Avengers Academy بسازد که در آن شاهد حضور تمام قهرمان های مارول مانند هالک، کاپیتان آمریکا، ثور، مرد آهنی و … خواهید بود. این بازی در سایت پلی استور با استقبال بسیار عالی مواجه شده است و در همین مدت زمان کوتاهی که از عرضه شدن ان می گذرد، کاربران بسیار زیادی آن را دانلود کرده اند!

همانطور که از نام MARVEL Avengers Academy نیز پیداست، در این بازی با یک آکادمی آموزشی مواجه خواهید بود که شاگردان آن را قهرمان های مارول تشکیل می دهند. در این بازی شما باید دوره های آموزشی برای قهرمان های مختلف برگذار کنید و آنها را با استعدادهایی که دارند، آشنا کنید. در این بازی، قهرمان ها از سنین نوجوانی به آکادمی شما وارد خواهند شد و شما اید آنها را با استعدادهایی که دارند و روش استفاده از آنها، آشنا کنید. در این بازی چالش های مختلفی نیز وجود دارد که باید با آنها دست و پنجه نرم کنید.

بازی MARVEL Avengers Academy دارای گرافیک اچ دی بسیار عالی و خیره کننده ای می باشد. در این بازی طراحی کاراکترهای اصلی به خوبی هرچه تمام انجام شده است و شاهد محیطی واقعی خواهید بود. در بازی آکادمی انتقام جویان، گیم پلی بازی نیز بسیار جذاب و سرگرم کننده و کاربر محور طراحی شده است که در آن بستگی به نظرات شما خواهد داشت که بازی چگونه انجام شود. اگر علاقه مند به بازی های ماجراجویی هستید پیشنهاد می کنیم به هیچ وجه این بازی را از دست ندهید.


 

 برخی از ویژگی های بازی MARVEL Avengers Academy:

• حضور تمام قهرمانان کمپانی مارول
• آموزش دادن و ارتقاء قهرمان ها در بازی
• انجام بازی در نقش قهرمانان مارول
• دارای گرافیک بسیار عالی و خیره کننده
• صداگذاری حرفه ای و بسیار پیشرفته

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *