سانسور شوخی فیلم ددپول ۲ با والت دیزنی

[ad id='39844']

فیلم ددپول ۲ هم سانسور شد

در نسخه اکران فیلم Deadpool 2 (ددپول ۲) قرار بود یک شوخی با والت دیزنی وجود داشته باشد؛ ، این شوخی از نسخه نهایی و اکران فیلم حذف شده است. طبق گفته رایان رینولدز، بازیگر نقش وید ویلسون ملقب به ددپول، شرکت فاکس قرن بیستم تصمیم به حذف این شوخی در نسخه نهایی فیلم گرفته است. رینولدز به اینترتینمنت ویکلی گفت که او به‌همراه پاول ورنیک و رت ریس،‌ نویسندگان فیلمنامه فیلم Deadpool 2، این شوخی و جوک را نوشته است. رینولدز گفت:

این قسمت برای من بسیار دردناک بوده است؛ به‌خاطر اینکه این شوخی اکنون در فیلم نیست و من احتمالا اجازه ندارم که در مورد آن بگویم؛ اما فاکس شوخی من را از فیلم حذف کرده است.

 او در ادامه گفت:

این شوخی بیشتر در مورد دیزنی بود و آن‌ها تصمیم به حذف این قسمت گرفتند. در حالی که من از عقب به این موضوع نگاه می‌کنم، فکر می‌کنم که این تصمیم، یک تصمیم عاقلانه باشد. 

در ادامه این مصاحبه از رینولدز در مورد تاثیر قرارداد فاکس با دیزنی روی فیلم Deadpool (ددپول) و همچنین مصاحبه باب ایگر، رئیس والت دیزنی در مورد امکان ساخت فیلم‌های مارول با درجه سنی بزرگسال سوالی پرسیده شد. رینولدز در جواب گفت:

من واقعا چیز خیلی زیادی در مورد این قرارداد نمی‌دانم. این به طور کلی حدس و گمان من است؛ اما من تصور نمی‌کنم که دیزنی فاکس را برای حذف و برچیدن این فیلم‌ها یا چیزی شبیه به آن خریده باشد. بنابراین من فکر می‌کنم که دیزنی فاکس را خرید تا بتواند زرادخانه‌ای از این فیلم‌ها را داشته باشد.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *