معرفی بازی Anthem2018 (سرود)

[ad id='39844']

 

Anthem

  • سازنده: بایوور
  • ناشر: الکترونیک آرتز
  • پلتفرم: پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و پی‌سی
  • تاریخ انتشار: اواخر ۲۰۱۸

درست است که استودیو بایوویر در جدید‌ترین نسخه از سری مس افکت یعنی Andromeda نتوانست آنطور که باید و شاید طرفداران را راضی کند، اما همواره از این استودیو به عنوان بازی‌سازی یاد می‌شود که خیلی کم بازی ضعیف در کارنامه دارد و شاهکار‌هایی مثل Dragon Age یا سه گانه اصلی Mass Effect را تقدیم‌مان کرده است. پس بی‌دلیل نیست که برای پروژه بعدی این استودیو یعنی Anthem هیجان‌زده باشیم. البته که خیلی‌ها دوست داشتند تا در سال ۲۰۱۸ شاهد بازی‌ای مثل نسخه جدید Dragon Age از جانب بایوور باشند، اما شاید بتوان گفت که این استودیو در رفتن به سراغ یک IP کاملا جدید، تصمیم درستی گرفته و قصد دارد تا تجربه‌ای متفاوت از ساخته‌های پیشین خودش ارائه کند.

Anthem یک بازی اکشن نقش آفرینی سوم شخص و جهان‌باز است که در آن، گیمر در نقش یک فری‌لنسر قرار می‌گیرد. فری‌لنسر‌ها در اصل نیرو‌هایی هستند که هدف آن‌ها، گشت و گذار در سیاره‌های کشف‌نشده و کاوش محیط‌های مختلف است. این نیرو‌ها به لباسی به اسم Javelin مجهز می‌شوند که قابل شخصی‌سازی است و حتی می‌تواند قدرت‌های فرابشری نیز به فرد بدهد. این لباس‌ها انواع مختلفی در بازی خواهند داشت که تا به امروز، دو نمونه از آن‌ها با نام‌های Ranger و Colossus معرفی شده‌اند که اولی فرد را به سرباز تقریبا همه فن حریف تبدیل می‌کند و دومی هم باعث می‌شود تا وی جثه بزرگی داشته باشد و از نظر قدرتی، شرایط عالی پیدا کند. بایوور همچنین Anthem را یک بازی علمی فانتزی معرفی کرده و از این حیث، آن را با سری جنگ ستارگان مقایسه کرده است. Anthem شامل حالت‌های تک‌نفره و چندنفره به شکل Co-Op خواهد بود و بایوور قصد دارد تا برای مدت زمانی طولانی، با انتشار محتویات جدید این بازی را جذاب نگه دارد. اگر مشکل خاصی پیش نیاید، ساخته جدید بایوور اواخر سال ۲۰۱۸ قابل بازی خواهد بود.

بازی Anthem به بازیکنان اجازه می دهد تیم هایی تا سقف ۴ نفر ایجاد کنند و ماموریت های موجود در Anthem را با هم انجام دهند ، در حالی که تمام بازی می تواند به صورت تک نفره انجام شود و Co op به صورت  Drop In  و Drop Out  (پیوستن یا جدا شدن به تیم در هر زمان) خواهد بود . بازیکنان با توجه به تهیزات هود نقش های مختلفی ایفا می کنند به عنوان مثال یک تیرانداز دور برد یا یک فرد قوی هیکل برای مبارزات نزدیک از این نقش ها خواهد بود .

ماجراجویی به نظر می رسد عنصر اصلی این بازی باشد بازی کنان حتی با پیدا کردن مکان های جدید XP بدست می آورند به علاوه می توان با منابعی که در این مکان ها پیدا می شود آیتم های جدیدی بوجود آورد ، تاکنون Anthem در جنگل ها و مناطق زیر آب به نمایش کشیده شده در حالی که گیم پلی نهایی ممکن است متفاوت باشد.این بازی می تواند محیطی حتی بزرگ تر از  Mass Effect : Andromeda داشته باشد. این بازی برای پلتفرم های PC ، PS4 و Xbox One در ۳ماه آخر سال ۲۰۱۸ منتشر خواهد شد .

 

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *