بررسی انیمیشن های ختی متی کرمانشاه

[ad id='39844']

انیمیشن های ختی متی

حسین اکبری تهیه‌کننده انیمیشن “ختی متی”، در توضیح بیشتر این اثر هنری اضافه کرد «که فقدان انیمیشن‌های طنز اجتماعی در شهرمان بسیار دیده می‌شد و گروه انیمیشن “ساحا” نزدیک به یک سال در مورد چگونگی اجرا، طرح، گرافیک و سبک بصری، محتوا، موضوعات و پرداخت آن‌ها تحقیق کرده تا به این سبک‌کاری رسیده است. هرچند این سبک در حال بهبود و به‌روزرسانی خود ازنظر محتوا و تکنیک‌های انیمیشن است اما بر این مهم سعی کرده است که با حداقل هزینه‌ها بیشترین بهره را از تجربیات هنری عرصه انیمیشن سه‌بعدی ببرد.

اکبری به عواملی که در اجرای موفق پروژه همکاری داشته‌اند، اشاره کرد و گفت: انیمیشن “ختی متی” شامل گروه ایده پردازان و نویسندگان، عوامل فنی و ساخت که شامل انیماتورها، تدوین گران، دوبلورها، بخش مدیریت تجاری و پس از تولید که درزمینهٔ پخش آثار فعالیت می‌کنند، هستند که در قالب یک تیم مشورتی به اجرای علمی و اصولی این پروژه هنری می‌پردازند.

تهیه‌کننده انیمیشن “ختی متی” در مورد این فعالیت استارت آپی افزود: ما به دنبال گسترش کار در این عرصه هنری هستیم که ضمن زمینه‌سازی بروز و پرورش خلاقیت در فضای فرهنگی و هنری جامعه، این کارآفرینی موجب اشتغال‌زایی چندین نفر ازجمله هنرمندان استان خواهد شد. »

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *