معرفی شخصیت دومینو (نینا ثورمن) شخصیت های کمیک بوک های مارول

[ad id='39844']

ابرقهرمان های مارول : Domino

دومینو ، یک شخصیت ضد قهرمان در کتاب‌های کامیک منتشر شده توسط مارول کامیکس است، که اغلب به عنوان یکی از اعضاء تیم اکس-فورس، زیر مجموعه مردان ایکس به شمار می‌رود. شخصیت دومینو توسط نویسنده فابیان نیکیزا و طراح راب لایفلد خلق شده است که برای اولین بار در شمارهٔ ۸ اکس-فورس (مارس ۱۹۹۲) حضور پیدا کرد. او در ابتدا به عنوان شخصیت ابر قهرمان به تصویر کشیده شد ولی بعد ها به عنوان یک شخصیت ضد قهرمان تبدیل شد. او همراه با ددپول مزدوری می کند.

دومینو جهش‌یافته، مزدور و تیراندازی ماهر است که دارای توانایی بکارگیری احتمالات به نفع خود است که به او شانسی باورنکردنی می‌دهد. او اغلب از مهارت‌های خود به عنوان یک مزدور بهره می‌برد، اما همچنین همکار، محرم و معشوقه شخصیت کابل، ستوان گروه نظامی اکس-فورس و یکی از اعضای مردان اکس است

معرفی اعضای گروه ایکس فورس

«کیبل» اصلی‌ترین جهش‌یافته گروه «ایکس‌-‌فورس» بوده و بسیاری از مخاطبین با شخصیت «دومینو» به‌واسطه حضور در نسخه‌های مختلف این گروه آشنا هستند. «ولورین» که می‌توان او را مشهور‌ترین جهش‌یافته مارول دانست، رهبری نسخه‌ای از «ایکس‌-‌فورس» را بر‌عهده داشته و X-23 که در فیلم سینمایی Logan اولین لایو اکشنش را تجربه کرده، نیز مدتی عضو این گروه بوده است. در نسخه‌های اخیر گروه «ایکس‌-‌فورس» شخصیت‌های مشهوری از جمله «استورم»، «انجل»، «سایلاک» و «ددپول» نیز به گروه اضافه شدند.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *