بررسی تلگرام سنگاپوری (بی یانگ – BiYong)

[ad id='39844']

[stextbox id=’warning’]مواردی که بالاتر خواندید اطلاعاتی بود که ما توانستیم برای کلاینت جدید سنگاپوری (که این موضوع هم کاملا تایید نمی شود) به نام BiYong استخراج کنیم. ترنجی به صورت قطعی به شما می گوید که تلگرام BiYong آن نسخه بلاکچین افسانه ای که هر روز درباره آن می شنویم نیست و امنیت نصب آن از نظر ما در هاله ای ابهام است. نظر شما چیست؟ شما چطور فکر می کنید؟[/stextbox]

 

تلگرام بی یانگ – BiYong

ترنجی اینکه تلگرام بیانگ نسخه بلاکچین تلگرام باشد پاسخ مشخص “خیر” را دارد! اگر چنین اتفاقی به صورت رسمی رخ می داد ابتدا پاول دروف که درست به توییترش خوب است (!) حداقل یک توییت درباره آن منتشر می کرد.

نکته ای که توجه ما را جلب کرد این است که بر خلاف نسخه های ایرانی تلگرام بدون فیلتر، تلگرام Biyong برای ارسال کد تاییدیه اجبارا برای شما پیامک ارسال نمی کند، بلکه ابتدا کد به صورت درون برنامه ای ارسال شده و اگر نیاز داشتید، می توانید از گزینه پیامک استفاده نمایید.

مواردی که بالاتر خواندید اطلاعاتی بود که ما توانستیم برای کلاینت جدید سنگاپوری (که این موضوع هم کاملا تایید نمی شود) به نام BiYong استخراج کنیم. ترنجی به صورت قطعی به شما می گوید که تلگرام BiYong آن نسخه بلاکچین افسانه ای که هر روز درباره آن می شنویم نیست و امنیت نصب آن از نظر ما در هاله ای ابهام است. نظر شما چیست؟ شما چطور فکر می کنید؟

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *