محمد مسلمان بمب نقل و انتقالات فصل ۹۷ -۹۸

[ad id='39844']

[stextbox id=’grey’]مسلمان قبل از پایان لیگ از باشگاه سپاهان پیشنهادی سرسام آور دریافت کرده و بعید نیست که سال آینده او را در جمع طلایی پوشان زاینده رود ببینیم. هرچند که راجعبه حضورش در قطر هم مسائلی شنیده می شود.[/stextbox]

 

بلاتکلیفی محسن مسلمان در فصل نقل و انتقالات

محسن مسلمان برخلاف دوست صمیمی اش پیام صادقیان در پرسپولیس عاقبت به خیر شد. او در دو سال پیش در پرسپولیس خوش درخشید و با پاس گل های دقیق و میلی متری اش لقب مهندس را به خود اختصاص داد. او در هفته های آغازین لیگ هفدهم هم گزینه اصلی برانکو برای قرارگرفتن در ترکیب اصلی بود اما کسی نفهمید که چه اتفاقی رخ داد و مسلمان به لیست سیاه برانکو راه پیدا کرد.
با این که اکثر کارشناسان فوتبال از نبود مسلمان در ترکیب پرسپولیس متعجب مانده بودند و این تصمیم برانکو را غلط می دانستند ولی سرمربی قرمزها همچنان بر موضع خود پافشاری کرد و مسلمان تا انتهای فصل به نیمکت چسبید. نارضایتی این ستاره از شرایطش در پرسپولیس باعث شده او از حالا تبدیل به مهره ای شود که می تواند در نقل و انتقالات سروصدای زیادی به پا کند.
مسلمان قبل از پایان لیگ از باشگاه سپاهان پیشنهادی سرسام آور دریافت کرده و بعید نیست که سال آینده او را در جمع طلایی پوشان زاینده رود ببینیم. هرچند که راجعبه حضورش در قطر هم مسائلی شنیده می شود.
[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *