معرفی و نقد فیلم چپ راست راست چپ امید بنکدار

[ad id='39844']

[stextbox id=’warning’]فیلم ایرانی چپ راست راست چپ چند بازیگر مطرح دارد که به زودی اعلام می شود . امید بنکدار فعلا درگیر گرفتن مجوز برای نمایش و اکران فیلم جدیدش با نام گیلدا که با همکاری کیوان علیمحمدی این فیلم را کارگردانی و تهیه کنندگی کرده اند ، می باشد تا این فیلم را در سینماهای سراسر کشور به اکران دربیارود .[/stextbox]

 

 

فیلم چپ راست راست چپ

چپ راست راست چپ که آدم از آوردن اسمش هم گیج می شود جدیدترین پروژه سینمایی امید بنکدار بعد است که در حال حاضر در مرحله نگاش فیلمنامه قرار دارد و داستان فیلم حول محور یک زن که شخصیت اصلی داستان هم هست می چرخد . امید بنکدار میخواد برای این فیلم مجوز ساخت بگیرد و پس از انتخاب عوامل پشت دوربین چپ راست راست چپ ، بازیگران این فیلم سینمایی و بعد از انتخاب لوکیشن های محل فیلمبرداری ، ساخت این فیلم را کلید بزند . فیلم ایرانی چپ راست راست چپ چند بازیگر مطرح دارد که به زودی اعلام می شود . امید بنکدار فعلا درگیر گرفتن مجوز برای نمایش و اکران فیلم جدیدش با نام گیلدا که با همکاری کیوان علیمحمدی این فیلم را کارگردانی و تهیه کنندگی کرده اند ، می باشد تا این فیلم را در سینماهای سراسر کشور به اکران دربیارود .

داستان فیلم سینمایی

داستان فیلم چپ راست راست چپ مضمونی اجتماعی دارد و شخصیت اصلی داستان یک زن است که داستان فیلم براساس اتفاقات و ماجراهایی که برای این زن می افتد به جلو پیش می رود .

عوامل فیلم

تهیه کننده : امید بنکدار

کارگردان : امید بنکدار

نویسنده : امید بنکدار

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *