معرفی و نقد بازی بتلفیلد ۵ (Battlefield V)

[ad id='39844']

[quote arrow=”yes”]همچنین تاریخ انتشار بازی Battlefield V هم مشخص شد و بر این اساس ۲۷ مهر امسال (۱۹ اکتبر) شاهد انتشار این بازی شوتر اول‌شخص خواهیم بود. الکترونیک آرتز پیش از این تایید کرده بود که بازی Battlefield V قرار است در رویداد EA Access حضور داشته باشد و امروز هم تایید شد که در جریان این رویداد، اطلاعات و جزییات بیش‌تری هم از بازی ارائه خواهند شد. [/quote]

 

معرفی بازی Battlefield V 

بازی Battlefield V قرار است در دوران جنگ جهانی دوم جریان داشته باشد. این بازی همچنین در کنار بخش چندنفره عظیم که تقریبا مهم‌ترین بخش مجموعه Battlefield به شمار می‌رود، قرار است یک قسمت داستانی هم داشته باشد و شرایط قسمت داستانی هم مثل نسخه Battlefield 1 خواهد بود و قرار است داستان‌های متفاوتی را از دید شخصیت‌های مختلف دنبال کنیم. البته استودیو دایس، اعلام کرد که هدفش در قسمت داستانی بازی، به تصویر کشیدن قسمت‌هایی از جنگ جهانی دوم است که شاید پیش از این، در کم‌تر بازی یا فیلمی به آن‌ها پرداخته شده است. علاوه بر این قرار است بخش داستانی بازی، روایتی احساسی‌تر و عمیق‌تر از قبل ارائه کند.

همچنین در این نسخه سازندگان تغییراتی هم در گیم‌پلی بازی اعمال کرده‌اند و برای مثال، سیستم حرکت کردن در بازی دست‌خوش تغییراتی شده و طبیعی‌تر از قبل شده است. یکی دیگر از ویژگی‌های جدید بازی، وجود حالت Co-Op خواهد بود که سازندگان، آن را تجربه‌ای جدید و سرگرم‌کننده معرفی کردند. این قسمت Combined Arms نام خواهد داشت و تجربه‌ای مجزا از حالت داستانی و چندنفره بازی است. 

 

بازی فاقد Premium Pass خواهد بود و برای نقشه‌های جدید، نیازی به پرداخت پول اضافی نخواهید داشت

اما قطعا یکی از مهم‌ترین بخش‌های بازی Battlefield V، حالت چندنفره آن است. طبق اعلام سازندگان، این بخش از بازی قرار است تجربه‌ای فراگیر و بسیار وسیع ارائه دهد. برای مثال، در این نسخه هم شاهد حالت Operation نسخه بتلفیلد ۱ خواهیم بود ولی این حالت، قرار است بسیار بزرگ‌تر و جامع‌تر باشد. از طرف دیگر، در این نسخه قرار است به تعداد زیادی سلاح یا تجهیزاتی مثل هواپیما، ماشین و … دسترسی داشته باشیم که این موارد، باعث می‌شوند تا بخش چندنفره بازی Battlefield V بزرگ‌ترین و بهترین در بین بازی‌های این مجموعه باشد. همچنین در بخش چندنفره بازی، می‌توانید به یک جعبه ابزار دسترسی داشته باشد که با استفاده از آن، می‌توانید مواردی مثل مواضع دفاعی را بسازید و از طریق آن‌ها، بهتر از پایگاه خودتان دفاع کنید. 

در صورتی که فکر می‌کنید موارد جدید بازی Battlefield V به ویژگی‌هایی که اشاره کردیم خلاصه می‌شوند، سخت در اشتباه هستید! چرا که در این نسخه، شاهد قسمتی به نام Company خواهیم بود که در آن، می‌توانید مواردی مثل شخصیت‌ها و سلاح و تجهیزات را شخصی‌سازی کنید. برای مثال، با تجربه بازی به آیتم‌های جدید‌تری دسترسی خواهید داشت و می‌توانید حتی مواردی مثل ظاهر شخصیت‌هایتان را شخصی‌سازی کنید. 

اما یک خبر خیلی خوب دیگر برای بازیکنان Battlefield V، این است که در این بازی خبری از Premium Pass نخواهد بود و دیگر لازم نیست برای تجربه کردن نقشه‌های جدید بازی که پس از انتشار در دسترس قرار می‌گیرند،‌ هزینه اضافی پرداخت کنید و تمام بازیکنانی که بازی را خریداری کنند، به تمام محتویات منتشر‌شده برای آن هم دسترسی خواهند داشت. البته علاوه بر نقشه‌های جدید، قرار است شاهد سناریو‌ها و رویداد‌های مختلفی هم برای بازی باشیم که به مرور در بازی در دسترس قرار می‌گیرند و باعث می‌شوند تجربه بازی در طولانی‌مدت هم جذاب باشد. به طور کلی، سازندگان اعلام کردند که انتشار بازی Battlefield V تنها شروع آن خواهد بود و این بازی به مرور زمان، به مراتب بهتر و کامل‌تر می‌شود. 

همچنین تاریخ انتشار بازی Battlefield V هم مشخص شد و بر این اساس ۲۷ مهر امسال (۱۹ اکتبر) شاهد انتشار این بازی شوتر اول‌شخص خواهیم بود. الکترونیک آرتز پیش از این تایید کرده بود که بازی Battlefield V قرار است در رویداد EA Access حضور داشته باشد و امروز هم تایید شد که در جریان این رویداد، اطلاعات و جزییات بیش‌تری هم از بازی ارائه خواهند شد. 

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *