معرفی و نقد سریال مسیح Messiah نتفلیکس

[ad id='39844']

[quote]این سریال از زاویه دید چند شخصیت مختلف از جمله یک مامور سازمان جاسوسی آمریکا، یک پناهنده فلسطینی، یک کشیش اهل آمریکای لاتین و دخترش تعریف می‌شود. «موناگان» در نقش یک مامور سیا ظاهر می‌شود که به دنبال حقیقت حرف‌های این مدعی پیامبری است[/quote]

 

 

سریال Messiah

«میشل موناگان» به عنوان نقش اول به سریال جدید نتفلیکس، «Messiah» ملحق شد. این سریال ۱۰ قسمتی درباره مردی به نام «مهدی دهبی» است که از خاورمیانه ظهور کرده و ادعا می‌کند از طرف خدا آمده است. او به دنبال جمع کردن طرفدار است. او با این ادعا مردم را به شک می اندازد که آیا ادعایش حقیقت دارد یا تنها یک شیاد است که به دنبال خراب کردن وضعیت فعلی جهان و به وجود آوردن جنگ‌های بیشتر است.

این سریال از زاویه دید چند شخصیت مختلف از جمله یک مامور سازمان جاسوسی آمریکا، یک پناهنده فلسطینی، یک کشیش اهل آمریکای لاتین و دخترش تعریف می‌شود. «موناگان» در نقش یک مامور سیا ظاهر می‌شود که به دنبال حقیقت حرف‌های این مدعی پیامبری است. او در این راه مجبور به شک کردن به باورهای اخلاقی خود می‌شود.

«موناگان» پیش از این در سریال‌های «True Detective» و «Boston Public» ظاهر شده است. این سریال قرار است توسط «مایکل پترونی» و «مارک برنت» ساخته شود در حالی که آن‌ها به همراه «روما داونی» و «اندرو دین» و «جیمز مک‌تیگ» تهیه کنندگی سریال را نیز برعهده دارند. «مک‌تِیگ» همچنین کارگردانی سریال را نیز برعهده خواهد داشت. «برنت» و «داونی» پیش از این ۷ برنامه دیگر با موضوع مذهبی ساخته بودند.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *