معرفی کامل بازی اساسینز کرید : ادیسه ۲۰۱۹

[ad id='39844']

[quote]قابلیت شخصی سازی شخصیت اصلی، به روزرسانی اسلحه ها نیز در اساسینز کرید: ادیسه حضور خواهند داشت. در ضمن نباید از گرافیک بسیار زیبای بازی و محیط های رنگین و طراحی عالی صورت شخصیت ها غافل شد[/quote]

Assassin’s Creed: Odysseyهمان طور که یوبی سافت پیش از این وعده داده بود، بازی Assassin’s Creed: Odyssey سرانجام به صورت رسمی رونمایی شد. مطابق انتظار بازی در یونان باستان جریان خواهد داشت و می توان دو شخصیت متفاوت را برای پیشبرد داستان انتخاب کرد.

ظاهراً نبردهای دریایی بازهم نقش مهمی را در گیم پلی ایفا خواهند کرد و جدا از این ها، قابلیت انتخاب دیالوگ نیز به بازی اضافه شده است. سیستم مبارزات شباهت زیادی به اساسینز کرید قبلی یعنی اوریجینز دارند و نمی توانید اهداف خود را تنها با فشردن یک کلید از بین ببرید.

با توجه به تریلری که از گیم پلی بازی به نمایش در آمد، می توان توقع داشت که نبردهای بازی نسبت به گذشته گسترده تر شده و در جنگ های شلوغ و بزرگتری شرکت خواهیم داشت.

قابلیت شخصی سازی شخصیت اصلی، به روزرسانی اسلحه ها نیز در اساسینز کرید: ادیسه حضور خواهند داشت. در ضمن نباید از گرافیک بسیار زیبای بازی و محیط های رنگین و طراحی عالی صورت شخصیت ها غافل شد که امید می رود در نسخه نهایی نیز در همین سطح باقی بمانند.

تاریخ عرضه بازی

ادیسه روز ۱۳ مهر برای پلی استیشن ۴، ایکس باکس وان و پی سی منتشر خواهد شد. در انتها نگاهی به تصاویر منتشر شده از این عنوان داریم

 

تصاویر بازی

  

گیم پلی بازی

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *