معرفی کامل بازی PES 2019

[ad id='39844']

[quote]بازی PES 2019 در تاریخ ۶ شهریور ماه (۲۸ آگوست) برای ایکس باکس وان، پلی استیشن ۴ و کامپیوتر منتشر خواهد شد. [/quote]

یکی از لذت‌های فوتبال دوستان، زمانی است که نسخه‌های جدید سری PES و فیفا عرضه می‌شوند و می‌توانند آن‌ها را تجربه کنند و برای دفاع از بازی خود با یکدیگر به بحث و گفتگو بپردازند. برای سال ۲۰۱۸، ابتدا کمپانی کونامی بود که بازی Pro Evolution Soccer 2019 را معرفی کرد و مشخص شد که دیوید بکهام، ستاره سابق فوتبال، حضور ویژه‌ای در این بازی دارد. همچنین بازی PES 2019 دارای یک نسخه ویژه به نام دیوید بکهام ادیشن است که محتویات بیشتری را در دسترس خریداران قرار می‌دهد.

 کمپانی Konami ویدیو جدیدی از بازی PES 2019 منتشر کرده است که همانند ویدیو معرفی بازی، شاهد حضور دیوید بکهام هستیم. تنها تفاوت این ویدیو با ویدیو معرفی بازی، این است که این بار شاهد بخشی از پشت صحنه و نحوه شبیه سازی دیوید بکهام در بازی Pro Evolution Soccer 2019 هستیم.

بازی PES 2019 در تاریخ ۶ شهریور ماه (۲۸ آگوست) برای ایکس باکس وان، پلی استیشن ۴ و کامپیوتر منتشر خواهد شد. از دیگر اخبار حول بازی PES 2019 می‌توان به ویدیو نمایشگاه E3 2018 بازی اشاره کرد که شاهد طراحی عالی و با کیفیت بازیکنان هستیم. همچنین به‌نظر می‌رسد سیستم پاس دادن، شوت و سانتر کردن نیز دستخوش تغییراتی شده است و حس و حال طبیعی‌تری را ارائه می‌دهند.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *