دانلود نسخه پرده ای شگفت انگیزان ۲ – ۲۰۱۸

[ad id='39844']

[quote]انیمیشن Incredibles 2 از روش های خلاقانه و جالبی برای جذب مخاطب استفاده کرده است و با توجه به نیروهای خارق العاده هر یک از اعضای خانواده شگفت انگیز، لحظات جذاب و تاثیرگذاری را در این قسمت از انیمیشن شاهد هستیم.[/quote]

خلاصه داستان

انیمیشن سینمایی Incredibles 2) اثر سال ۲۰۱۸ کمپانی پیکسار می باشد و در ادامه ی قسمت اول ساخته شده است. آقای شگفت انگیز برای مراقبت از جک جک خانه را ترک کرده است و این در حالی است که هلن در حال نجات دادن دنیا می باشد. روند داستان در ادامه قسمت اول می باشد که حال با اضافه شدن عضو جدید خانواده یعنی جک جک به جمع شگفت انگیزان، شاهد ماجراجویی های بسیار هیجان انگیز در این خانواده ابرقهرمان هستیم. آقای شگفت انگیز در راس ماجرا قرار دارد و مشکلات زیادی با خانواده خودش پیدا می کند. حال باید دید این پنج عضو خانواده، چگونه می توانند به مادر خودشان برای نجات دادن دنیا کمک کنند.

انیمیشن Incredibles 2 از روش های خلاقانه و جالبی برای جذب مخاطب استفاده کرده است و با توجه به نیروهای خارق العاده هر یک از اعضای خانواده شگفت انگیز، لحظات جذاب و تاثیرگذاری را در این قسمت از انیمیشن شاهد هستیم. شاید فاصله طولانی بین قسمت اول و دوم نیز از دلایلی بوده است که مردم مشتاقانه برای دیدن این قسمت لحظه شماری کرده اند.

بازیگران یا همان گویندگان اثر : 

۱- کریگ تی. نلسن (در نقش باب پار)

۲- جیسون لی (در نقش سندروم)

۳- هالی هانتر (در نقش هلن پار)

۴- سارا واول (در نقش ویولت)

۵- اسپنسر فاکس (در نقش دش)

۶- ساموئل ال. جکسون (در نقش فروزونه)

۷- الیزابت پنیا برد برد (در نقش ادنا)

برای دانلود بر روی لینک زیر کلیک کنید

 

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *