بیوگرافی و تصاویر نگار مقدم بازیگر فیلم درساژ

[ad id='39844']

[quote]درساژ نخستین فیلم سینمایی پویا بادکوبه در مقام کارگردان به تهیه کنندگی روح‌الله برادری می‌باشد.[/quote]

خانواده :

پدر نگار مقدم فوت کرده است و وی با مادرش زنگی می کند.

 

فیلم سینمایی درساژ

معرفی آثار

نمایش مده آ :

«مده آ» عنوان غمنامه ای که «اوریپید»  نمایشنامه نویس یونان باستان آن را نوشته است  و حکایت زنی است که در بدنهادی و سیاهدلی نظیرش در جهان هستی  وجود ندارد.

زنی که با قلبی آکنده از کینه و بی رحمی عزیزیانش را به نیستی می کشاند. داستان این غمنامه تا حدی بر یکی از افسانه های یونان باستان استوار است و برای شناخت بیشتر قهرمان سیه دل این نمایشنامه باید ابتدا «مده آ» افسونگر افسانه ای اساطیر یونان باستان را شناخت.  بر اساس این افسانه ها مده آ دختر یکی از شهریاران آسیا بود که به شاهزاده ای رانده شده از تاج و تخت به نام «جیسن» که برای به دست آوردن پشم زرین که در اختیار پدر مده آ است به سرزمین آن ها سفر کرده،  دل می بازد. مده آ  در پی این عشق با خیانت به پدر و قتل برادرش پشم زرین را به جیسن سپرده و با او به سرزمین دیگری می گریزد…

فیلم سینمایی درساژ :

درساژ نخستین فیلم سینمایی پویا بادکوبه در مقام کارگردان به تهیه کنندگی روح‌الله برادری می‌باشد.این فیلم نماینده سینمای ایران در بخش رقابتی بهترین فیلمِ جشنواره بین‌المللی فیلم برلین است.این فیلم داستان زندگی دختری ۱۶ساله است که در زندگی خود در دوراهی ایستاده‌است.سایر بازیگران این فیلم : علی مصفا،شبنم مقدمی،هوشنگ توکلی،جلال فاطمی،سیامک ادیب،علیرضا ثانی فر

خواننده مورد علاقه :

خواننده مورد علاقه وی محسن نامجو می باشد

 

اینستاگرام نگار مقدم

نگار مقدم در فضای مجازی نیز فعالیت دارد آدرس رسمی اینستاگرام او  negarmoqaddam می باشد

 

جوایز

مراسم اهدای جوایز بهترین استعدادهای جدید جشنواره فیلم شانگهای امشب برگزار شد و جایزه بهترین بازیگر زن به نگار مقدم برای بازی در فیلم «درساژ» رسید و فیلم چینی «راه‌های نرفته» چهار جایزه به دست اورد. «درساژ» سال گذشته برای اولین بار در جشنواره فیلم برلین به نمایش درآمد.

جشنواره فیلم شانگهای محل تازه ترین نمایش «درساژ» به کارگردانی پویا بادکوبه و تهیه کنندگی سمیرا برادری و روح الله برادری در رویدادهای بین المللی است.

این فیلم سال گذشته در جشنواره برلین نیز به نمایش درآمد و جایزه بخش نسل را از این جشنواره معتبر دریافت کرد. در این فیلم به جز نگار مقدم، یسنا میرطهماسب، شبنم مقدمی و علی مصفا ایفای نقش می‌کنند.

هنوز اطلاعات دقیقی درباره زمان قطعی اکران گسترده این فیلم در سینماهای کشور منتشر نشده است.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *