معرفی کامل شخصیت سوامپ تینگ دی سی

[ad id='39844']

[quote]سوامپ تینگ با توانایی کنترل تمامی اشکال زندگی گیاهی، از قدرت خود برای محافظت از انسان‌ها، دنیای گیاهان و به طور کلی محیط زیست در برابر تهدیدهای مختلف فراطبیعی و تروریستی استفاده می‌کند.[/quote]

معرفی  Swamp Thing

 Swamp Thing یک شخصیت خیالی در کتاب‌های کامیک آمریکایی منتشر شده توسط دی‌سی کامیکس است. او مخلوق و عنصری گیاهی/انسان‌نما است که توسط نویسنده لن وین و طراح برنی رایتسون خلق شده است. سوامپ تینگ تا به حال چندین تجسم مختلف انسان‌نما یا شبیه به هیولا در روایات متفاوت داشته است. او برای اولین بار با نام الکس اولسن در شمارهٔ ۹۲ از مجموعه داستان ترسناک مستقل خانهٔ اسرار (ژوئیه ۱۹۷۱) حضور پیدا کرد، و سپس بوسیلهٔ یک بروزرسانی توسط سازندگان تبدیل به الک هالند شد و در شمارهٔ ۱ از مجموعه انفرادی سوامپ تینگ (نوامبر ۱۹۷۲) و در زمانی یکسان با دیگر داستان‌های دنیای دی‌سی بازگشت.

گیاه‌شناس دکتر الک هالند، پس از مرگش در نتیجه یک اتفاق وحشتناک و ناگهانی در باتلاق، تبدیل به نماد این مخلوق سبز گشت. سوامپ تینگ با توانایی کنترل تمامی اشکال زندگی گیاهی، از قدرت خود برای محافظت از انسان‌ها، دنیای گیاهان و به طور کلی محیط زیست در برابر تهدیدهای مختلف فراطبیعی و تروریستی استفاده می‌کند.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *