شوخی شبکه HBO با رئیس جمهور چین

[ad id='39844']

[quote]در بخشی بیست دقیقه ای از اپیزود ۱۷ ژوئیه برنامه Last Week Tonight، اولیور به گونه ای هجوآمیز درباره مشکلات چین تحت زمامداری شی صحبت کرد و همچنین تصویری از او را در قالب یک «میم» با شخصیت کارتونی پو (Winnie the Pooh) مقایسه کرد[/quote]

البته تماشاگران چینی کماکان می توانند سریال های این شبکه همچون «بازی تاج و تخت» را از طریق سرویس استریم «Tencent» تماشا کنند و اسم اولیور هم هنوز در «ویبو» که توئیتر چینی ها قابل جست و جو است.

با این حال سایت HBO در آسیا از چهارشنبه برای کاربران این منطقه صفحه ای خالی با پیغام غیرقابل دسترس بودن را نمایش می دهد . گاها برخی کابران نیز گزارش داده اند با وجود ورود به سایت اما قادر به دیدن محتوای ویدئویی آن نیستند.

از طرف دیگر کاربران «ویبو» هم پست هایی با هشتگ اولیور گذاشته اند تا دستشان بیاید کار چقدر به جاهای باریک رسیده است. اما با اینکه چنین پست هایی از این شبکه اجتماعی حذف نشده اند اما اشاره ای هم به برنامه تلویزیونی اولیور در بین آن ها دیده نمی شود.

در بخشی بیست دقیقه ای از اپیزود ۱۷ ژوئیه برنامه Last Week Tonight، اولیور به گونه ای هجوآمیز درباره مشکلات چین تحت زمامداری شی صحبت کرد و همچنین تصویری از او را در قالب یک «میم» با شخصیت کارتونی پو (Winnie the Pooh) مقایسه کرد.

حالا باید منتظر ماند و دید عکس العمل مدیران «HBO» در مقابل از دست دادن یکی از مهم ترین بازارهای بین المللی خود چه خواهد بود و آیا آن ها حاضرند با یک عذرخواهی سر و ته قضیه را هم بیاورند یا ماجرا به جاهای باریک تری کشیده خواهد شد.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *