اعتراض شدید مردم خرمشهر به وضعیت آب شرب

[ad id='39844']

[quote]گفته می شود بسیاری از این افراد غیر بومی بوده و با هدف بر هم زدن اوضاع و آرامش شهر خود را به حلقه معترضان رسانده اند.[/quote]

ماموران انتظامی در ادامه این تجمع خواستار متفرق شدن تجمع کنندگان شدند که برخی از آنان با ماموران درگیر شدند. آنان سپس در خیابانها به راه افتاده و به برخی اموال عمومی از قبیل بانکها و سطل های زباله خسارت وارد کردند و یک پل در خرمشهر را نیز آتش زدند و گفته می شود به موزه دفاع مقدس نیز خساراتی وارد کردند.

بر پایه این گزارش پلیس نیز اقدام به شلیک گاز اشک آور کرده و تا حدودی نیز آنها را متفرق کرده ولی هنوز به طور کامل متفرق نشده اند.

هنوز اخباری از آمار رسمی مصدومین و یا دستگیر شدگان این حوادث منتشر نشده است و خبرنگاران در تلاش برای اخذ نظرات مسئولان هستند هر چند گفته می شود تعدادی از معترضین و ماموران انتظامی مصدوم شده اند.

گفته می شود بسیاری از این افراد غیر بومی بوده و با هدف بر هم زدن اوضاع و آرامش شهر خود را به حلقه معترضان رسانده اند. بسیاری از شهروندان خرمشهری خود را از صف این هنجارشکنان جدا کرده و نسبت به عملکرد خشونت بار آنان معترض هستند.

همچنین در شب گذشته نیز جمعی از از مردم خرمشهر در اعتراض به شورشدن آب آشامیدنی شهر در مقابل مسجد جامع و میدان شهید مطهری (ره) این شهر تجمع کردند.

آرامش به خرمشهر بازگشت

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *