معرفی شخصیت قناری سیاه | Black Canary ابرقهرمان های دی سی

[ad id='39844']

[quote]قناری سیاه استاد هنرهای رزمی به ویژه در رشته‌های جودو و بوکس است، به طوری که او را به عنوان یکی از هفت رزمی‌کار برتر دنیای دی‌سی در نظر می‌گیرند. او همچنین اخیراً با استفاده از قابلیت «خروش قناری» قادر به پرواز نیز شده است.[/quote]

 

Black Canary

قناری سیاه  یک شخصیت خیالی ابرقهرمان است که در کتب کامیک دی‌سی کامیکس وجود دارد؛ و برای اولین بار، در شمارهٔ ۸۶ مجلهٔ «کمیک‌های فلش» در اوت ۱۹۴۷ معرفی شد. او که از اولین ابرقهرمانان دنیای دی‌سی به شمار می‌رود، در بسیاری از گروه‌های پرچمدار این شرکت شامل سازمان عدالت آمریکا و لیگ عدالت حضور داشته است. او از اواخر دهه ۱۹۶۰، با دیگر شخصیت ابرقهرمان کماندار، پیکان سبز همکاری و رابطهٔ عاشقانه داشته است. او به عنوان یکی از برترین مبارزان هنرهای رزمی در دنیای دی‌سی در نظر گرفته می‌شود که با دیگر مبارزان رتبه بالایی همچون گربه‌وحشی، لیدی شیوا، کاساندرا کین و زن شگفت‌انگیز آموزش دیده است.

توانایی‌ها و قدرت‌ها

قناری سیاه دارای توانایی متا انسانی به نام «خروش قناری» است، یک فریاد فراصوت قدرتمند که قادر به تخریب اشیاء، تأثیر بر افراد و اخیراً حتی خرد کردن جمجمه و آب کردن استخوان‌ها است. قناری سیاه استاد هنرهای رزمی به ویژه در رشته‌های جودو و بوکس است، به طوری که او را به عنوان یکی از هفت رزمی‌کار برتر دنیای دی‌سی در نظر می‌گیرند. او همچنین اخیراً با استفاده از قابلیت «خروش قناری» قادر به پرواز نیز شده است.

[ad id='39844']

2 دیدگاه دربارهٔ «معرفی شخصیت قناری سیاه | Black Canary ابرقهرمان های دی سی»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *