بررسی بازی دث استرندینگ

[ad id='39844']

[quote]دث استرندینگ یک بازی ویدئویی اکشن در محیطی جهان باز است که همچنین شامل حالت چندنفره نیز می‌باشد.کوجیما سبک این بازی را با عناوین اولیه خود همچون متال گیر مقایسه می‌کند [/quote]

 

 

 Death Stranding یک بازی ویدئویی رو به انتشار در سبک اکشن جهان باز است که توسط کوجیما پروداکشنز ساخته شده و بوسیلهٔ سونی اینتراکتیو انترتینمنت قرار است در تاریخی نامشخص برای کنسول پلی‌استیشن ۴ منتشر شود. این اولین عنوان هیدئو کوجیما و استودیو کوجیما پروداکشنز پس از جدایی از شرکت کونامی در دسامبر ۲۰۱۵ محسوب می‌شود.

کوجیما برای اولین بار این بازی را در طی کنفرانس مطبوعاتی شرکت سونی در نمایشگاه رسانه و تجارت ای۳ ۲۰۱۶ با پیش‌پرده‌ای رونمایی کرد که نورمن ریداس بازیگر آمریکایی مجموعه تلویزیونی مردگان متحرک که پیشتر در پروژهٔ لغو شده سایلنت هیلز با کوجیما و کونامی همکاری کرده بود، یکبار دیگر به عنوان شخصیت اصلی در این بازی حضور دارد.

نورمن ریداس، مدس میکلسن، لئا سیدو و لیندسی واگنر در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند. همچنین گی‌یرمو دل تورو، کارگردان مکزیکی با استفاده از اسکن بدن و چهره نقش شخصیت دیگری در بازی را ایفا می‌کند. نام «Death Stranding» اشاره به پدیده خودکشی نهنگ‌ها (Cetacean stranding) دارد.

دث استرندینگ یک بازی ویدئویی اکشن در محیطی جهان باز است که همچنین شامل حالت چندنفره نیز می‌باشد.کوجیما سبک این بازی را با عناوین اولیه خود همچون متال گیر مقایسه می‌کند که در حال حاضر به عنوان یک بازی مخفی‌کاری به‌شمار می‌رود، اما در زمان عرضه یک بازی اکشن نامیده می‌شد، چون سبک مخفی‌کاری هنوز در آن زمان در نظر گرفته نشده بود. دث استرندینگ همچنین با موتور گرافیکی دسیما، مشابه با موتور بازی استفاده شده در عنوان هورایزن زیرو داون (۲۰۱۷) ساخته شده‌است.

زمانی که شخصیت اصلی داستان به نام سم، جان خود را از دست می‌دهد، بازیکن به جهان دیگری به نام دنیای وارونه فرستاده می‌شود، که در آب غوطه‌ور است. زمانی که بازیکن به جهان انسان‌های فانی باز می‌گردد، هر آن چیزی که انجام داده یا هر آسیبی که به دلیل انفجار و موارد مشابه صورت گرفته در این جهان نیز ادامه دارد و از بین نخواهد رفت. یکی دیگر از مکانیزهای مهم در طول بازی شامل نوعی باران است که تحت عنوان «سقوط زمان»شناخته می‌شود. این ماده توانایی پیر کردن یا از بین بردن هر آنچه که با آن برخورد داشته باشد را دارد

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *