تریلر رسمی فیلم Aladdin 2019

[ad id='39844']

[quote]براساس برنامه ریزی‌های انجام شده، فیلم علاءالدین در تاریخ ۲۴ نوامبر سال ۲۰۱۹ (۳ آذر ۱۳۹۸) اکران خواهد شد[/quote]

به‌تازگی اولین تیزر تریلر یکی از بازسازی‌های لایو اکشن بزرگ کمپانی والت دیزنی یعنی فیلم Aladdin (علاالدین) به طور رسمی منتشر شد. ما در این تریلر شاهد تکه‌هایی از این فیلم هستیم که به طور کلی، دنیای جدیدی از این اثر بسیار مورد انتظار را به طرفداران و بینندگان نشان می‌دهد. در این تیزر تریلر ما شاهد جلوه‌های بصری بسیار زیبایی هستیم که به تصویر کشیده شده‌اند. علاوه بر آنها، مهم‌ترین نکته‌ای که در این ویدیو وجود دارد، رونمایی از بازیگر اصلی داستان یعنی مینا مسعود در قالب خود شخصیت علاالدین است. در انتهای همین پست شما می‌توانید این تریلر را مشاهده یا دانلود کنید.

براساس برنامه ریزی‌های انجام شده، فیلم علاءالدین در تاریخ ۲۴ نوامبر سال ۲۰۱۹ (۳ آذر ۱۳۹۸) اکران خواهد شد. ویل اسمیت در نقش جینی، مینا مسعود بازیگر سریال Jack Ryan (جک رایان) در نقش علاءالدین، نیومی اسکات بازیگر فیلم Power Rangers (پاور رنجرز) در نقش پرنسس جاسمین و مروان کنزاری بازیگر فیلم The Mummy (مومیایی) در نقش جعفر از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم علاءالدین حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. این فیلم توسط کارگردان سری فیلم Sherlock Holmes (شرلوک هلمز) یعنی گای ریچی کارگردانی شده است.

نسخه‌ی جدید فیلم علاءالدین یکی از چندین لایو اکشن جدید اقتباسی کمپانی دیزنی به حساب می‌آید که براساس کتابخانه‌ی انیمیشن‌های کلاسیک ساخته می‌شود. چندین مورد دیگر از این لایو اکشن‌های اقتباسی دیگر که در آینده‌ای نزدیک به روی پرده سینماها می‌روند، فیلم The Lion King (شیر شاه) با بازی دونالد گلاور در نقش سیمبا و همچنین فیلم Lilo & Stitch (لیلو و استیچ) است. چندی پیش یکی دیگر از این لایو اکشن‌های اقتباسی کمپانی دیزنی یعنی فیلم Beauty and the Beast (دیو و دلبر) با بازی اما واتسون به روی پرده سینماها رفت که یکی از آثار موفق این کمپانی محسوب می‌شد. فیلم دیو و دلبر توانست در زمان اکران خود به درآمدی بالغ بر ۱.۲ میلیارد دلار دست پیدا کند.

 

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *