رکورد شکنی تاریخی بازی Call of Duty: Black Ops 4

[ad id='39844']

[quote]در گذشته این رکورد توسط بازی Call of Duty WWII شکسته شده بود. از طرف دیگر، با این رکوردشکنی، تعداد بازیکنان بازی نیز در روزهای ابتدایی بیشتر از هر عنوان دیگر شرکت اکتیویژن است.[/quote]

 

بنا بر رسم همیشگی، نسخه جدید مجموعه قدیمی و پرطرفدار «کالاف دیوتی» امسال هم تحت عنوان Call of Duty: Black Ops 4 توسط شرکت بزرگ و مشهور صنعت بازی های ویدیویی به نام اکتیویژن به دست طرفداران و علاقه مندان رسید.

این عنوان ویدیویی تفاوت زیادی با نسخه های پیشین سری کالاف دیوتی دارد، به طوری که پس از محبوبیت چشمگیر حالت بتل رویال، سازندگان برای اولین بار دست به ساخت این حالت از جنس کالاف دیوتی زدند و در عوض، به خاطر محدودیت زمانی به اجبار از ساخت و توسعه بخش داستانی و تک نفره صرف نظر کردند.

رکورد فروش روز اول بازی «کالاف دیوتی: ورلد وارز ۲» شکسته شد؛ بازی «بلک اپس ۴» هم اکنون در صدر قرار دارد!

با اینکه تا پیش از عرضه عنوان Call of Duty: Black Ops 4 برخی از تحلیلگران و بازیکنان به عدم موفقیت و فروش رضایت بخش بازی اشاره می کردند، اما بر خلاف انتظارات، نبود بخش داستانی تک نفره نه تنها مانع موفقیت این بازی نشده، بلکه این عنوان به لطف حالت بتل رویال از همان روز اول انتشار با استقبال شگفت انگیز بازیکنان و گیمرها رو به رو شده و بر اساس جدیدترین کنفرانس خبری اکتیویژن، این بازی رکورد سریع ترین فروش در میان عناوین ویدیویی این شرکت را نیز به نام خود ثبت کرده است.

به طور دقیق تر، استقبال کم نظیر بازیکنان از بازی «کالاف دیوتی بلک اپس ۴» و فروش خارق العاده آن باعث شده تا این بازی رکورد فروش دیجیتالی روز اول در میان عناوین ویدیویی شرکت اکتیویژن را از آن خود کند و در حال حاضر به عنوان موفق ترین و محبوب ترین بازی سری کالاف دیوتی شناخته شود.

گفتنی است؛ در گذشته این رکورد توسط بازی Call of Duty WWII شکسته شده بود. از طرف دیگر، با این رکوردشکنی، تعداد بازیکنان بازی نیز در روزهای ابتدایی بیشتر از هر عنوان دیگر شرکت اکتیویژن است.

نکته قابل توجه این است که ثبت رکورد جدید در زمینه فروش روز اول انتشار صرفا به یک نسخه از بازی کالاف دیوتی بلک اپس ۴ محدود نشده و تمامی نسخه های این عنوان ویدیویی اعم از نسخه پلی استیشن ۴، ایکس باکس وان و پی سی موفق به شکست رکورد بیشترین میزان فروش در روز اول انتشار شدند.

جالب تر اینکه فروش بازی Call of Duty: Black Ops 4 تقریبا دو برابر فروش بازی محبوب «کالاف دیوتی: ورلد وارز ۲» است و بدین خاطر باید سازندگان و شرکت ناشر به خصوص استودیوی «تری آرک» را تحسین کرد.

فروش بازی Call of Duty: Black Ops 4 در روز اول تقریبا دو برابر فروش نسخه پیشین این مجموعه در روزهای ابتدایی است!

در همین رابطه، چندی پیش آقای راب کاستریچ، مدیر اجرایی مجموعه کالاف دیوتی، در تازه ترین کنفرانس مطبوعاتی شرکت اکتیویژن حضور یافت و در جریان آن به فروش بازی Call of Duty: Black Ops 4 و رکوردشکنی خارق العاده آن اشاره کرد. به گفته وی، این عنوان ویدیویی هم از حیث فروش و هم از تعداد بازیکنان عملکرد فوق العاده ای داشته و به نظر می رسد انتظارات شرکت اکتیویژن را برآورده کرده است. هرچند، وی رضایت کاربران و بازیکنان و همچنین ارائه تجربه بی نظیر از بخش های مختلف نظیر حالت های گوناگون بخش چند نفره آنلاین، زامبی و حالت بتل رویال (Blackout) را مهم تر از این آمار و ارقام می داند.

راب کاستریچ در این باره می گوید:

بازی Call of Duty: Black Ops 4 یک اثر ویدیویی خارق العاده و بی نظیری است که با استقبال خیره کننده و باورنکردنی بازیکنان و طرفداران رو به رو شده است. ما موفق شدیم که در زمینه فروش دیجیتالی در روز اول انتشار رکوردهای زیادی را از آن خود کنیم و از طرفی هم، تعداد بازیکنان در روزهای ابتدایی به نسبت نسخه های پیشین و عناوین ویدیویی دیگر ما با افزایش چشمگیری همراه بوده است.

اما مهم تر از همه و فارغ از بحث این آمار و ارقام، تجربه لذت بخشی است که علاقه مندان و هواداران از طریق بخش های مختلف بازی نظیر حالت های متنوع بخش چند نفره آنلاین، زامبی و بتل رویال کسب می کنند. واقعا از تمام حمایت های همه جانبه و اعتماد طرفداران تشکر می کنیم. این اول راه است چرا که ما سفر پرماجراجوی خود در بلک اپس ۴ را تازه شروع می کنیم!

در صورتی که به صورت جدی به دنبال تجربه بخش بتل رویال و سایر بخش های چند نفره آنلاین بازی کالاف دیوتی بلک اپس ۴ هستید، پیشنهاد می کنیم که مقاله آموزشی «چگونه تمام شخصیت های بازی Call of Duty Black Ops 4 را آزاد کنیم؟» را از دست ندهید.

در این مقاله آموزشی ضمن معرفی شخصیت های مختلف بازی، به نحوه چگونگی دسترسی به این کاراکترها پرداخته ایم و چالش ها و ماموریت های مورد نیاز برای بازگشایی هر شخصیت را به طور کامل توضیح داده ایم.

شایان ذکر است؛ نسخه کامل و نهایی بازی پرطرفدار و پرفروش Call of Duty: Black Ops 4 در تاریخ ۲۰ مهر سال ۹۷ (دوازدهم ماه اکتبر سال جاری میلادی) توسط شرکت اکتیویژن به صورت رسمی روی ۳ پلتفرم ایکس باکس وان، پلی استیشن ۴ و رایانه شخصی مبتنی بر سیستم عامل مایکروسافت ویندوز عرضه شد.

همچنین، در حال حاضر با پرداخت مبالغ ۵۹٫۹۹ دلار، ۹۹٫۹۹ دلار و ۱۲۹٫۹۹ دلار به ترتیب می توانید نسخه های استاندارد، دیجیتال دیلاکس و دیجیتال دیلاکس پیشرفته این عنوان ویدیویی را از طریق فروشگاه های بتل نت، پلی استیشن استور و ایکس باکس لایو خریداری کنید. توجه داشته باشید که نسخه رایانه شخصی بازی کالاف دیوتی بلک اپس ۴ بر خلاف نسخه های قبلی، از طریق شبکه بزرگ و پرمخاطب استیم منتشر نشده و این عنوان ویدیویی هم اکنون در شبکه «بتل نت» در دسترس پی سی بازها قرار گرفته است.

حال، دیدگاه شما در رابطه با فروش بازی Call of Duty: Black Ops 4 و رکوردشکنی تازه آن در میان مجموعه خود و دیگر عناوین ویدیویی شرکت اکتیویژن چیست؟ آیا شما هم در روزهای اول انتشار نسبت به تهیه و خرید دیجیتالی بازی اقدام کردید؟

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *