شکست سنگین فیلم خانم یایا عبدالرضا کاهانی در کسب رضایت مخاطب

[ad id='39844']

[quote]فیلم جدید عبدالرضا کاهانی کارگردان جنجالی سینمای ایران موفقیت چندانی در کسب رضایت مخاطب نداشته است[/quote]

 

 

فیلم سینمایی «خانم یایا» به کارگردانی عبدالرضا کاهانی که در کشور تایلند ساخته شده از روز گذشته جمعه (۱۸ آبان) اکرلنش را آغاز کرد. حضور رضا عطاران و حمید فرخ‌نژاد و امین حیایی باعث شد تا خیلی‌ها در همان روز اول اکران این فیلم راهی سالن‌های سینما شوند تا دستپخت کارگردان جنجالی سینمای ایران ببینند. اما واکنش‌ بیشتر تماشاگران این فیلم چیزی نبود که بشود تصور کرد. عدم رضایت مخاطبان و انتقادشان از فیلم در زمان کوتاهی به فضای مجازی هم کشیده شد و بسیاری از تماشای این اثر سینمایی ابراز نارضایتی کردند. نکته جالب اینکه تهیه‌کننده این اثر اعلام کرده بود که «خانم یایا» فیلمی کمدی نیست و این جمله در تبلیغات این فیلم نیز خودنمایی می‌کند. اما جالب‌تر اینکه حمید فرخ‌نژاد بازیگر این اثر هم بعد از موج حملات به «خانم یایا» با به اشتراک گذاشتن پستی در صفحه اینستاگرامش همین توضیح را داده و نوشته مخاطبان در انتظار یک فیلم کمدی بودند و چون این فیلم کمدی نبوده توی ذوقشان خورده. این جمله‌ها و دفاعیات دقیقا همانی بود که چند هفته پیش سازندگان و عوامل فیلم سینمایی «لس‌آنجلس- تهران» در جواب تماشاگرانی که بعد از تماشای فیلم ابراز نارضایتی کرده بودند به کار بردند. آنها نیز عنوان کرده بودند فیلمشان یک اثر فانتزی است و نه کمدی و به همین دلیل مخاطب به آن اعتراض داشته است.

ظاهرا این هم روش جدید کارگردان‌ها، تهیه‌کننده‌ها و بازیگران آثاری است که فیلم‌شان به هر دلیل مورد استقبال قرار نمی‌گیرد و عده‌ای به آن معترض می‌شوند.

با همه این اوصاف به نظر می‌رسد حتی حضور رضا عطاران در کنار حمید فرخ‌نژاد و امین حیایی هم نتواند گیشه چندان موفقی را برای این اثر رقم بزند و بعد از سال‌ها ممکن است فیلمی با بازی رضا عطاران در گیشه شکست بخورد.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *