فحاشی رابرت دنیرو به مادر ترامپ

[ad id='39844']

[quote]فحش رکیک رابرت دنیرو به مادر ترامپ[/quote]

 

دنیرو روز دوشنبه در مراسم اهدای جوایز «فریارز کلاب اینترتینمنت آیکان اِواردز» در شهر نیویورک، حین اهدای جایزه به «بیلی کریستال» به شوخی ناسزایی به او گفت و سپس ضمن چشمک زدن به او و جمعیت حاضر گفت: ببخشید، آن آدم آشغال بی سر و پا که در کاخ سفید است (دونالد ترامپ) آنقدر مرا عصبانی کرده که به اشتباه که می‌خواستم به او فحش بدهم به بیلی فحش دادم. اینجا باید او را هو کرد. مرگ بر این ترامپ حرامزاده!!! [مادرف…ر]

فارس در ادامه گزارش داد: اگرچه هنرپیشه فیلم «گاو خشمگین» به شوخی گفت بیلی کریستال باید به جای او رئیس‌جمهور باشد (آنچه که ما نیاز داریم یک کمدین بزرگ است) او نتیجه گرفت که ناتوانی کریستال در دروغ‌گویی و عدم رسوایی‌های متعدد او باعث رد صلاحیتش به عنوان رئیس‌جمهور آمریکا ـ یعنی جایی که ترامپ نشسته ـ می‌شود. به آن اندازه که ما از شما در کاخ سفیدی که سفیدتر از این نمی‌شود بهره ببریم، نظر من این است که بهترین کار این است که شما آنجا که هستید، باشید و بدون شباهت به هیچ‌کس ما را بخندانید و سرگرم کنید.

بیلی کریستال مهارت‌های کمدی در فیلم‌ها و برنامه‌هایی با محتوای سیاسی داراست. خود او در سال ۱۹۹۲ سوژه یکی از نقدهای «فریارز کلاب» بود. بیلی کریستال همبازی «رابرت دنیرو» در فیلم «این را تحلیل کن» نیز است.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *