بیوگرافی و سوابق گریس هایتاور همسر دوم رابرت دنیرو

[ad id='39844']

[quote]رابرت دنیرو بعد از سال زندگی مشترک با گریس هایتاور از او جدا شد و دومین طلاق را در کارنامه خود ثبت کرد به همین بهانه به زندگینامه همسر دوم او می پردازیم[/quote]

 

گریس های‌تاور دنیرو، زاده ۷ آوریل ۱۹۵۵، بازیگر و خواننده آمریکایی است. مشکلات زناشویی او و همسرش، رابرت دنیرو بارها به نشریات کشیده شده است که با درخواست طلاق از سوی رابرت دنیرو در سال ۱۹۹۹ و یک درخواست حضانت برای فرزندشان الیوت در سال ۲۰۰۱ همراه بود.
در سال ۲۰۰۵، کاندایس برگین، رنی راکفلر و های‌تاور به عنوان قربانیان لوسینا توریک-واورینویس که عاشق سرقت از اشخاص مشهور بود شناخته شدند. این سارق از های‌تاور یک جفت گوشواره الماس به ارزش ۹۵٬۵۰۰ دلار ربوده بود.
در سال ۲۰۱۰، بنیاد زنان نیویورک برای کمک به زنان کم درآمد اعلامیه‌ای منتشر کرد و از های‌تاور به خاطر زحماتش در این زمینه تشکر کرد. وی یکی از فعالان اجتماعی به حساب می‌آید و جشن ۵۵ سالگی‌اش توسط آندری‌لئون تالی از مجله وژ پوشش داده شد.
لی دنیلز کارگردان جایزه خلاقیت موسسه پرَت را از دستان های‌تاور دریافت کرد. های‌تاور در فیلم ارزشمند با دنیلز هم کاری داشت. او در این فیلم نقش یک مددکار اجتماعی را بازی کرد و یکی از ترک‌های اصلی فیلم با نام “چیز‌هایی سر راهم می‌آید” را اجرا کرد. های‌تاور هم چنین قبلاً نقش کوچکی را در یکی از قسمت‌های سریال آبی پلیس نیویورک بازی کرده بود.
نظرات خود را درباره گریس هایتاور با مجله اینترنتی سیمرغ پلاس در میان بگذارید
[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *