زمان انتشار بازی Death Stranding

[ad id='39844']

[quote]فروشگاه والمارت تاریخ عرضه بازی بسیار مورد انتظار Death Stranding را لو داده است[/quote]

 

زومجی آغاز پیش‌فروش بازی‌های بزرگ در فروشگاه‌های اینترنتی گوناگون، بارها و بارها باعث لو رفتن تاریخ انتشار برخی از آثار مورد انتظار در دنیای ویدیوگیم شده است. با این حال، نوشته شدن یک تاریخ انتشار مشخص در این خرده‌فروشی‌های اینترنتی، لزوما نشان‌دهنده‌ی زمان دقیق عرضه‌ی بازی‌های مورد نظر هم نیست و گاهی تنها به زمان کلی انتشار آن‌ها اشاره می‌کند. مثلا تا به امروز، وب‌سایت آمازون بارها و بارها در مقابل زمان انتشار بازی‌هایی که تنها از رسیدن‌شان به دست مخاطبان در یک سال میلادی مشخص اطلاع داشته‌ایم، تاریخ سی و یکم دسامبر آن سال میلادی را قرار داده است؛ حال آن که بازی‌های مورد اشاره، در تاریخ‌های متفاوتی نسبت به آن راه‌شان به بازارهای جهانی را پیدا کرده‌اند.

به همین سبب، قرارگیری تاریخ ۳۰ ژوئن سال ۲۰۱۹ میلادی (مصادف با نهم تیرماه ۱۳۹۸ شمسی) در صفحه‌ی پیش‌فروش بازی Death Stranding، محصول استودیوی کوجیما پروداکشنز درون شعبه‌ی کانادای وب‌سایت والمارت، بدون شک می‌تواند شک‌برانگیز و هیجان‌آور باشد اما مواجهه با آن، به هیچ عنوان نمی‌تواند ما را از عرضه‌ی جدیدترین ساخته‌ی خالق مجموعه بزرگ Metal Gear در روز گفته‌شده، مطمئن کند. هرچند که نباید سابقه‌ی این فروشگاه اینترنتی در پخش اطلاعاتی ویدیوگیمی را که اندکی بعد حقیقی بودن‌شان افشا شد نیز، فراموش کرد؛ چرا که طرفداران برای مثال، پیش از معرفی رسمی Rage 2، از طریق ظاهر شدن بازی مورد بحث در این فروشگاه، متوجه وجود آن شدند. ولی اگر می‌خواهید کمی بیشتر هم هیجان زده شوید، باید توئیت تازه‌ی جف کیلی، مجری و تهیه‌کننده‌ی اصلی مراسم TGA درباره‌ی The Game Awards 2018 را مطالعه کنید؛ شخصی که همه‌ی ما مدت‌ها است از رابطه‌ی بسیار صمیمانه‌ی او و هیدئو کوجیما، مطلع هستیم. کیلی در فاصله‌ای سیزده دقیقه‌ای با ظاهر شدن این تاریخ انتشار در وب‌سایت والمارت کانادا، در توییتر خود نوشت:

امروز ما سر زدن به دنیای رونمایی‌های جدید حاضر در The Game Awards 2018 را آغاز خواهیم کرد. بازی‌های زیادی هستند که تا زمان فرا رسیدن زمان نمایش، هیچ صحبتی درباره‌ی آن‌ها نمی‌کنیم (همه‌ی توجهات به تو معطوف شده‌اند، فروشگاه والمارت کانادا!)، ولی چیزهای فوق‌العاده‌ای هم هستند که ما در طول هفته‌ی جاری، به افشای اطلاعات درباره‌شان می‌پردازیم.

اگر همه‌ی این‌ها هم برای‌تان کافی نیست، بهتر است بدانید که در جواب یکی از کاربران توئیتر که به فاش شدن تاریخ انتشار Death Stranding درون وب‌سایت والمارت کانادا اشاره کرده بود، اکانت رسمی این فروشگاه در توئیتر نوشت: «سلام. این یک پیش‌فروش از محصولی به حساب می‌آید که در ماه ژوئن، عرضه خواهد شد». راستی، تا فراموش نکرده‌ام این را هم بگویم که برخی فروشگاه‌های اینترنتی دیگر، تاریخ عرضه‌ی بازی را حتی جلوتر از موعد گفته‌شده توسط والمارت کانادا، اعلام کرده‌اند.

هرچه که باشد، با توجه به تمامی این اتفاقات و بعضی شایعه‌های دیگر، احتمالا برای گرفتن جواب‌هایی قطعی‌تر راجع به زمان انتشار ساخته‌ی هیجان‌انگیز هیدئو کوجیما، باید تمام حواس‌مان را مشغول برگزاری TGA 2018 در ساعت ۰۵:۰۰ بامداد روز جمعه، شانزدهم آذرماه به وقت ایران کنیم؛ اثری که تا این لحظه حضور نقش‌آفرین‌هایی همچون نورمن ریداس، لئا سیدو، مدس میکلسن، تامی ارل جنکینز، لیندزی وگنر و تروی بیکر در آن تایید شده است و در میان سازندگانش می‌توان نام انسان‌هایی همچون برخی از اعضای کلیدی ساخت قسمت‌های قبلی سری Metal Gear Solid مانند طراح بزرگ آرت‌های این سری یعنی یوجی شینکاوا و حتی دو فرد از نفرات اصلی گروه Team Silent (خالقان مجموعه تحسین‌شده‌ی Silent Hill) را پیدا کرد. مطابق معرفیِ رسمی صورت‌گرفته از بازی در صفحه‌ی اصلی آن در وب‌سایت پلی استیشن، Death Stranding تجربه‌ای بی مثل و مانند و خالق یک ژانر جدید خواهد بود؛ اثری از یک بازی‌ساز افسانه‌ای که شما را در نقش مردی با اسم سم بریجز قرار می‌دهد و به درون دنیایی کشنده و رازآلود می‌برد که مرگ در نقطه به نقطه‌ی آن، جریان یافته است.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *