حاشیه های سریال بانوی عمارت

[ad id='39844']

[quote]پخش سریال تاریخی بانوی عمارت به تازگی از شبکه ۳ سیما آغاز و در همین مدت کوتاه جزو سریال های پرمخاطب تاریخ صدا و سیما محسوب می شود به همین بهانه در این مطلب به بررسی حاشیه ای این سریال می پردازیم[/quote]

 

بانوی عمارت از همان ابتدا با حواشی پرتعدادی مواجه است. بعد از ماجرای ترانه تیتراژ سریال که پای محسن چاوشی را به حواشی باز کرد، یکی از بازیگران فرعی سریال هم حاشیه ساخت تا در دو هفته ابتدایی شمار حواشی سریال به دو برسد که کم نیست. این حاشیه زمانی شکل گرفت که محمدعباس‌زاده معروف به آق کوچولو هنرمند کاشانی همزمان با پخش سریال از عدم دریافت دومیلیون تومان از حق‌الزحمه خود نوشت که این برای سریالی ویژه اتفاق خوبی نمی‌تواند باشد.

کامنت‌ها
اما در کل فارغ از گرفتن یا نگرفتن این سریال، نظرات بینندگان درباره بانوی عمارت پر از طعنه و متلک بوده است. این روزها تحت هشتگ #بانوی_عمارت به ‌وفور با نظراتی چون اینها مواجه می‌شوید: «فقط تو سریال‌ها و فیلمای ایرانی میشه دید که گوشواره رو از روی روسری بزنن یا تاج رو روی روسری بزارن» یا« تحریف تاریخ! اینا مگه بانوان قجری نیستن!؟ پس سیبیلاشون کو؟» یا «جای تأسفه که زمان قاجار کارخونه‌دار وجود نداشته، چرا پیش خودشون فکر نکردن که سریالای رسانه‌ ملی بدون نقش کارخونه‌دار تهرانی پیش نمیره.»

یا این یکی «والا اون چیزی که ما از زنای قاجاری دیدیم سه هوا چربی و ریش و سیبیل و ابروی پیوسته بوده، نه ابروی کمونی رنگ‌شده و دماغ عملی و هیکل قلمی!» این نظرات را کاربران بیشتر درباره گریم و طراحی لباس عجیب‌وغریب سریال (باند زخم بستن از روی لباس، گوشواره از روی روسری و…) گفته‌اند. باید دید در قسمت‌های بعدی این جو تغییر خواهد کرد؟ علاقه‌مندان سریال امیدوارند این اتفاق رخ دهد.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *